سردار شریف خبر داد؛

آغاز به کار بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده جنوب استان کرمان

سخنگوی سپاه از استقرار و آغاز به کار بیمارستان سیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیروی زمینی سپاه برای کمک و خدمت رسانی به سیل زدگان رودبار جنوب استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰ - 21January 2022

آغاز به کار بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده جنوب استان کرمانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی به مردم شریف جنوب کشور که با حادثه وقوع سیل مواجه و نیاز به کمک‌های فوری بویژه در بخش درمانی دارند، بیمارستان سیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیروی زمینی سپاه در رودبار جنوب استان کرمان استقرار و آغاز به کار کرد.

وی افزود: این بیمارستان شامل ۱۳ دستگاه خودرو مجهز به اتاق عمل، بستری، اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه و سیستم‌های پشتیبانی به همراه ۱۰۰ نفر کادر از جمله ۳۰ پزشک متخصص است.

سردار شریف ادامه داد: علاوه بر این بیش از ۴۰ دستگاه ماشین آلات مهندسی نیروی زمینی سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) برای انجام عملیات بازگشایی راه‌ها و جاده‌های مسدود شده روستایی در مناطق سیل زده استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان در مناطق سیل زده فعال شده اند. 

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار