انتشار و رونمایی سه جلد جدید از مجموعه تربیتی «من دیگر ما»

مراسم رونمایی سه جلد از مجموعه «من دیگر ما»، با موضوع تربیت کریمانه در دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ - 22January 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مجموعه «من دیگر ما» برای بسیاری از والدینی که دغدغه تربیت دینی دارند، کتاب‌های نام‌آشنایی هستند. تا کنون هفت جلد از این مجموعه منتشر شده که استقبال خوب خانواده‌ها، این کتاب‌ها را به چاپ‌های متعدد رسانده است. تا کنون برخی از مجلدات این مجموعه بیش از چهل بار به چاپ رسیده است.

حالا پس از گذشت چند سال، سه جلد دیگر این مجموعه آماده رونمایی است. به گفته نویسنده کتاب، این سه جلد با موضوع کرامت و نقش آن در تربیت، بیشتر به دوره نوجوانی می‌پردازد و اهمیت تربیت کریمانه و مهارت‌های آن را تحلیل و بررسی می‌کند.

حجت‌الاسلام محسن عباسی ولدی دراین خصوص اظهار داشت: ریشه بسیاری از مشکلات تربیتی نسل جدید، غفلت از تربیت کریمانه است. مطالعه این کتاب‌ها نشان می‌دهد که چرا برخی از تلاش‌های تربیتی والدین، به نتیجه مطلوب نمی‌رسد.

وی از ادامه روند تألیف مجموعه من دیگر ما با موضوع تربیت کریمانه خبر داد و گفت: علاوه بر سه کتابی که در روز میلاد حضرت زهرا سلام الله علی‌ها رونمایی می‌شود، سه کتاب دیگر از همین مجموعه نیز در حال آماده‌سازی برای انتشار است.

وی گفت: رونمایی روز یکشنبه همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا سلام الله علی‌ها در دانشگاه امام صادق علیه السلام، سالن مرحوم آیت الله مهدوی کنی و از ساعت ۱۵:۱۵ تا ۱۷:۳۰ انجام می‌شود.

انتشار و رونمایی سه جلد جدید از مجموعه تربیتی «من دیگر ما»

در این مراسم مادر شهید رضا پناهی و نویسنده کتاب، حجت‌الاسلام محسن عباسی ولدی، سخنرانی خواهند کرد. همچنین دکتر محمد طیب صحرایی و دکتر میثم صداقت‌زاده، از کارشناسان تربیتی و اعضای هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام، میزگردی درباره تربیت دینی و نسبت آن با مجموعه من دیگر ما برگزار می‌کنند. به مناسبت میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها، مخاطبان این مراسم مهمان شعر‌های دکتر محمد مهدی سیار خواهند بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها