استاندار تهران:

میزان استقبال از دز سوم واکسن تنها ۲۰ درصد است

منصوری گفت: تاکنون تنها ۲۰ درصد مردم از دز سوم استقبال کرده‌اند، این در حالی است که دز نخست را ۹۰ درصد مردم تزریق کرده بودند.
کد خبر: ۵۰۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲ - 22January 2022

میزان استقبال از دز سوم واکسن تنها ۲۰ درصد استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «محسن منصوری» استاندار تهران در حاشیه جلسه ستاد کرونای استان تهران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میزان مرگ و میر و بستری‌ها در پی ابتلا به کرونا افزایش نیافته است.

وی افزود: مقرر شده سن واکسیناسیون کودکان که از ۱۲ سال شروع می‌شود کاهش یابد و تزریق واکسن از سن ۹ تا ۱۲ سال صورت بگیرد، البته این اختیاری است و خانواده کودکان باید رضایت بدهند و درباره جنس واکسن و نوع آن وزارت بهداشت و کمیته علمی کرونا اعلام خواهد کرد.

استاندار تهران به اهمیت دز سوم واکسن کرونا اشاره کرد و گفت: تزریق دز سوم و بوستر واکسن در کشور بسیار دارای حائز اهمیت است و از این رو می‌طلبد تا مردم مشارکت بیشتری در این میان داشته باشند. تاکنون تنها ۲۰ درصد مردم از دز سوم استقبال کرده اند، این در حالی است که دز نخست را ۹۰ درصد مردم تزریق کرده بودند.

وی درباره بازگشایی مدارس تهران، خاطرنشان کرد: بازگشایی‌ها در تهران کمتر از سایر استان‌ها صورت گرفته است و قرار است این موضوع در دستور کار قرار بگیرد و حداکثر بازگشایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت بگیرد.

منصوری بر توجه جدی به مبادی ورودی تهران تأکید کرد و گفت: این مبادی از این پس با نظارت بیشتری رصد می‌شوند و قرار شد تا در فرودگاه امام خمینی (ره) نیز شاهد تست‌های مجدد از برخی مسافران باشیم تا مشکلی برای مردم در کشور به وجود نیاید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار