خوزستان، میزبان جشن‌های میلاد بانوی نجابت و مهربانی

مردم سرزمین حماسه و ایثار و عاشقان اهل بیت (ع) با برپایی جشن‌های میلاد بانوی دو عالم و پخش شیرینی و آذین بندی و چراغانی کردن معابر و حیابان‌ها فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه مرضیه (س) را جشن گرفته‌اند.
کد خبر: ۵۰۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ - 23January 2022

خوزستان، میزبان جشن‌های میلاد بانوی نجابت و مهربانیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، در سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مردم ولایت مدار و شهیدپرور خوزستان در جشن و شادی به سر می‌برند.

مردم سرزمین حماسه و ایثار و عاشقان اهل بیت (ع) با برپایی جشن‌های میلاد بانوی دو عالم و پخش شیرینی و آذین بندی و چراغانی کردن معابر و حیابان‌ها فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه مرضیه (س) را جشن گرفته اند.

همچنین عاشقان مکتب فاطمی با استفاده از فضای مجازی با بیان مطالب، مناقب، سیره و شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) و انتشار مدایح و اشعار در وصف حضرت ام ابیها این روز بزرگ را گرامی داشتند.

میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) که به نام روز مادر نامگذاری شده است همسران و فرزندان با اهدای گل و هدایا از زحمات و تلاش‌های همسران و مادران خود تجلیل می‌کنند.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز با ارسال پیامی ضمن تبریک این روز خجسته به همراه بانوان شاغل در حوزه دفاع مقدس به دیدار و ملاقات چند مادر شهید خوزستانی رفت و این مناسبت ارزشمند را به آنان و خانواده هایشان تبریک گفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها