رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر استان آذربایجان شرقی اعلام کرد؛

تشکیل ۲۴ کمیته اجرایی برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر در آذربایجان شرقی

حجت‌الاسلام «اسکندری» از تشکیل ۲۴ کمیته اجرایی برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر در استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: امسال برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر با شعار محوری «جشن ملی ۱۴۰۰» و با رویکرد تبلیغی و تعمیقی و بهره‌گیری از فناوری‌های نو برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸ - 24January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «میکائیل اسکندری» رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی، امروز (دوشنبه) در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر استان، از تشکیل تعداد ۲۴ کمیته اجرایی برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: تمامی این کمیته‌ها فعالیت‌های خود را از ماه‌ها قبل آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه امسال برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر با شعار محوری «جشن ملی ۱۴۰۰» و با رویکرد تبلیغی و تعمیقی و بهره‌گیری از فناوری‌های نو برگزار می‌شود، خواستار مشارکت همه دستگاه های دولتی و غیردولتی در این جشن‌ها شد.

حجت‌الاسلام اسکندری گفت: طراوت، تازگی، ابتکار و خلاقیت، انسجام و هماهنگی دستگاه‌ها و توجه به جوانان، نوجوانان و زنان به ویژه در عرصه جنگ نرم، جزو رئوس اولویت‌های برنامه‌های دهه فجر گنجانده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار