برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) در اردبیل

جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا (س) ویژه بانوان در مصلای امام خمینی (ره) اردبیل برگزار و از مادران اسوه ایثار استان تجلیل شد.
کد خبر: ۵۰۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ - 25January 2022

برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) در اردبیلبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا (س) ویژه بانوان امروز در مصلای امام خمینی (ره)  اردبیل برگزار و از «مادران اسوه ایثار» استان تجلیل شد.

در این مراسم که به همت ستاد برگزاری نماز جمعه اردبیل و با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، دبیرخانه حجاب و عفاف ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و جمعی از دستگاه های اجرایی و فرهنگی برگزار شد، حجت الاسلام «جابر عزیزی» امام جمعه شهرستان بیله سوار ضمن قدردانی از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و سایر برگزارکنندگان این مراسم، تجلیل از مقام شامخ حضرت زهرا (س) را تجلیل از زیبایی و مهر و رحمت پروردگار عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن با آگاهی از نقش زن مسلمان در تحکیم بنیان خانواده و تشکیل سنگر نفوذ ناپذیر فرهنگی خانواده، سعی دارد الگوی زن غربی را به جامعه ایران اسلامی تحمیل کند تا در آینده ای نه چندان دور در حسرت ظهور و وجود امثال شهید سلیمانی باشیم.

عزیزی افزود: اکنون خط مقدم نظام مقدس جمهوری اسلامی در ساختن آینده روشن برای کشور، بانوان هستند و دشمن بیشترین سرمایه گذاری را در جهت تخریب جایگاه زن ایرانی مسلمان دارد.

در ابتدای این مراسم، «فریبا محمدلو» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل طی سخنانی کوتاه گفت: زنان ایران اسلامی همیشه نشان داده اند که پیرو ولایت فقیه بوده و در تمام صحنه های حساس حضور آگاهانه داشته اند و از ارزش های نظام و انقلاب دفاع کرده اند.

در پایان این مراسم از چند تن از بانوان فعال فرهنگی مصلای اردبیل با عنوان «مادران اسوه ایثار» تجلیل و در مدح حضرت زهرا (س) مولودی خوانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار