وزیر دفاع در دیدار با همتای آذربایجانی خود مطرح کرد؛

ضرورت توسعه روابط ایران و آذربایجان

امیر آشتیانی در دیدار با با وزیر دفاع جمهوری آذربایجان گفت: لازم است روابط ایران و آذربایجان نسبت به گذشته در حوزه‌های مختلف توسعه یابد.
کد خبر: ۵۰۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ - 26January 2022

ضرورت توسعه روابط ایران و آذربایجانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، امیر «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سپهبد ذاکر حسن‌اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان بر تقویت روابط دو کشوردر حوزه‌های دفاعی–امنیتی تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به اشتراکات تاریخی و فرهنگی میان دو ملت، لازم است روابط ایران و آذربایجان نسبت به گذشته در حوزه‌های مختلف توسعه یابد.

وی با بیان اینکه توسعه و تعمیق همکاری‌های مشترک دفاعی-‌امنیتی بین ایران و آذربایجان بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: دو کشور با توجه با موقعیت و ویژگی‌های خاص ژئوپلیتیکی، ظرفیت و قابلیت‌های فراوانی را در گسترش روابط همه جانبه دارند.

سپهبد ذاکر حسن‌اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان نیز در این دیدار طی سخنانی از حمایت مسئولان نظام از تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: قدرت و توانمندی‌های نظامی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران مایه مباهات است.

وی با ابراز خرسندی از پیشرفت‌های صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، بر گسترش روابط دوجانبه میان دو کشور تأکید کرد و از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت سفر به باکو دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار