تاثیر کرونا بر افزایش مرگ و میر زندانیان در آمریکا

یک گزارش نشان می‌دهد که مرگ و میر در میان زندانیان آمریکا به دلیل شیوع کرونا و یا عوارض آن افزایش یافته است.
کد خبر: ۵۰۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳ - 27January 2022

تاثیر کرونا بر افزایش مرگ و میر زندانیان در آمریکا

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، از آنجایی که آمریکا با موج گسترده‌ای از کرونا روبرو است، کارشناسان سعی کردند بررسی کنند که چگونه این همه‌گیری بر یک جمعیت آسیب‌پذیر به ویژه، آن‌هایی که در زندان هستند، تأثیر گذاشته است.

به گزارش «ان‌پی‌آر»، تعداد افراد زندانی در سراسر آمریکا در اوایل شیوع این بیماری همه گیر کاهش یافت، اما به نظر می‌رسد که این به دلیل عوامل مرتبط با کووید مانند کمبود کارکنان و توقف مراحل رسیدگی به پرونده‌ها در دادگاه بوده است.

اما اکنون تعداد افراد در زندان‌های موقت و زندان‌های طولانی مدت افزایش یافته است و به طور نگران کننده ای، مرگ و میر‌ها به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

مرگ و میر در زندان‌های آمریکا از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ میلادی ۴۶ درصد، در میان افراد مشروط ۳۲ درصد و در میان افراد دارای آزادی مشروط به قید التزام ۶ درصد افزایش یافته است.

هنوز در مورد مرگ و میر در زندان در سال ۲۰۲۰ اطلاعاتی وجود ندارد، اما این موارد را می‌دانیم، زیرا اداره آمار دادگستری آمریکا اخیراً داده‌های جدیدی را منتشر کرده است که می‌تواند کمک کند تا ببینیم انتخاب‌های سیاست و شرایط اضطراری در سال ۲۰۲۰ چگونه بر اصلاح و تربیت و در واقع زندان‌های آمریکا تأثیر گذاشته است.

وندی ساور، مدیر تحقیقات ابتکار سیاست زندان‌های آمریکا، می‌گوید «چیزی که برای من فوراً مشخص می‌شود این است که جهش بزرگ در مرگ و میرها، به ویژه در زندان‌ها رخ داده و من فکر می‌کنم که می‌توانیم فرض کنیم که احتمالاً در زندان‌های محلی هم همینطور است.»

به گفته وی، «نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که این موضوع صرفاً به دلیل افزایش مبتلایان به کووید بوده است، اما من فکر می‌کنم که ما می‌توانیم با خیال راحت فرض کنیم که بسیاری از این موارد به نوعی به بیماری همه گیر مربوط می‌شود.»

ساور، می‌گوید «جالب است که بدانیم حتی افرادی که حبس نشده بودند، منظورم افراد با آزادی مشروط و افراد با آزادی به قید التزام هم با این که در زندان‌ها حضور ندارند، اما با افزایش مرگ و میر روبرو بوده اند.»

وی ادامه داد «من فکر می‌کنم بخشی از آن را می‌توان با این واقعیت توضیح داد که جمعیت‌های حاضر در زندان‌ها به طور کلی، نرخ‌های بالاتری از بیماری‌های مزمن دارند که آن‌ها را در برابر مواردی مانند کووید آسیب‌پذیرتر می‌کند. بنابراین، با توجه به اینکه پس از آزادی همچنان از نظر پزشکی آسیب‌پذیر خواهند بود، این مرگ‌ها شاید تعجب‌آور نباشند.»

منبع: میزان 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار