نماینده مردم در مجلس:

ساده‌انگاری اومیکرون آسیب جدی به جامعه می‌زند

رشیدی کوچی گفت: ساده‌انگاری اومیکرون می‌تواند آسیب جدی به جامعه وارد کرده و انتظار می‌رود همه افراد نه فقط به خاطر خودشان بلکه به خاطر حفظ سلامتی دیگران سه دز واکسن را تزریق کنند.
کد خبر: ۵۰۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲ - 31January 2022

ساده انگاری امیکرون آسیب جدی به جامعه می‌زند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «جلال رشیدی کوچی» عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به وضعیت کرونایی حاکم بر مجلس و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح جامعه، اظهار داشت: متاسفانه ما روز گذشته بعد از حضور در صحن مجلس متوجه شدیم که تعدادی از نمایندگان به کرونا مبتلا هستند و در مجلس نیز حضور داشتند، علی رغم تذکراتی که داده شد و بر ترک مجلس تاکید شد، اما باز این دوستان مقاومت می‌کردند. این رفتار واقعا توجیهی ندارد و نه تنها جان فشانی نیست بلکه به خطر انداختن جان دیگران است.

وی در ادامه گفت: وضعیت نگران کننده بود و روز گذشته نیز از نمایندگان تست گرفته شد. باتوجه به اینکه سرعت انتقال این سویه بالا است، ممکن است تعداد بیشتری از نمایندگان به کرونا مبتلا شده باشند. بنده نیز از امروز صبح حالم چندان مساعد نبوده و از صبح نیز به مجلس نرفته ام. متاسفانه با این وضعیت تعداد مبتلایان بیشتر خواهد بود.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: درست است که قدرت کشندگی در سویه امیکرون پایین‌تر است و درگیری بدن با بیماری کاهش پیدا کرده است، اما سرعت انتقال این بیماری و همه گیری آن به مراتب بیشتر است. ساده انگاری و سهل اندیشی در این موضوع می‌تواند آسیب جدی به جامعه وارد کند.

رشیدی کوچی تاکید کرد: واقعا افرادی که واکسن نزدند نه فقط به خاطر خودشان بلکه به خاطر حفظ سلامتی دیگران باید واکسن بزنند. بنده آماری که از حوزه انتخابیه خودم دارم حدود ۹۰ درصد مردم دُز اول و ۸۵ درصد مردم دُز دوم را دریافت کرده اند، اما علی رغم در دسترس بودن واکسن خیلی از مردم، دُز سوم را تزریق نکرده اند. متخصصان این حوزه تاکید دارند که دُز سوم واکسن ایمنی بالایی در برابر امیکرون ایجاد خواهد کرد پس همه باید واکسن را دریافت کنند و تعلل در تزریق واکسن آسیب جدی به جامعه وارد خواهد کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار