نمانیده مردم در مجلس:

قوانین انتخابات احتیاج به اصلاحات اساسی دارد

رشیدی کوچی گفت: شکی در این نیست که قوانین انتخابات احتیاج به اصلاحات اساسی دارد.
کد خبر: ۵۱۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ - 22April 2022

قوانین انتخابات احتیاج به اصلاحات اساسی دارد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «جلال رشیدی کوچی» عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به ضرورت اصلاح قانون انتخابات در کشور، اظهار داشت: اخیرا دولت لایحه انتخابات را به مجلس ارسال کرده و اعلام وصول شده است، این لایحه باید برای بررسی دقیق و کارشناسی به کمیسیون امور داخلی کشور ارجاع شود. انتظار می‌رود که لایحه به همه انتخابات از جمله ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی و مجلس پرداخته باشد.

نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس ادامه داد: شکی در این نیست که قوانین انتخابات احتیاج به اصلاحات اساسی دارد. در کمیسیون امور داخلی کشور مجلس اصلاحاتی بر قانون انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفت و شاهد اجرای برخی از اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم بودیم.

وی تاکید کرد: برای تغییر و اصلاح روند انتخابات مجلس و شورا‌های شهر و روستا طرح‌هایی در حال بررسی است امیدواریم لایحه دولت با تلفیقی از طرح‌هایی که تا کنون بررسی شده بتواند گره‌ای از مشکلات کشور به ویژه در حوزه انتخابات مجلس را باز کند.

 عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس اظهار داشت: به نظر می‌رسد با سبک و سیاقی که در انتخابات مجلس داریم و دغدغه مقام معظم رهبری به ویژه درباره هزینه‌های انتخاباتی این لایحه می‌تواند به برطرف شدن چنین دغدغه‌هایی کمک کند

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار