سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز هشدار داد؛

رنگ‌بندی ۱۰ شهر خوزستان از آبی به زرد تغییر کرده است

سرمست گفت: مطابق جدیدترین رنگ بندی شیوع کرونا در استان خوزستان ۱۰ شهرستان شامل اهواز، کارون، هویزه، شوش، دزفول، مسجدسلیمان، رامهرمز، امیدیه، آغاجاری و بهبهان در وضعیت زرد قرار گرفتند و دیگر شهرها همچنان آبی هستند.
کد خبر: ۵۰۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ - 28January 2022

رنگ بندی 10 شهر خوزستان از آبی به زرد تغییر کرده است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «محمدحسین سرمست» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: در پی انتشار سریع و گسترده سوش امیکرون، کشور و استان خوزستان درگیر موج جدید کرونا شده که ضروری است برای مهار و مقابله با آن تمهیدات ویژه ای اندیشیده شود.

وی افزود: مطابق جدیدترین رنگ بندی شیوع کرونا در استان خوزستان ۱۰ شهرستان شامل اهواز، کارون، هویزه، شوش، دزفول، مسجدسلیمان، رامهرمز، امیدیه، آغاجاری و بهبهان در وضعیت زرد قرار گرفتند و دیگر شهرها همچنان آبی هستند.

سرمست با درخواست از مردم برای مراقبت و هوشیاری نسبت به وضعیت خطرناک کرونا، گفت: هم استانی‌ها رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بویژه تزریق دز سوم واکسن را با جدیت دنبال کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز متذکر شد: مردم ضمن استفاده اصولی و درست از ماسک از هرگونه تردد، مسافرت و تجمع غیرضروری خودداری کنند و هرگونه علائم شبه سرماخوردگی را نشانه امیکرون بدانند و ضمن شروع درمان، خود را قرنطینه و برای جلوگیری از انتقال بیماری به دیگران، ارتباطات خود را به شدت محدود نمایند.

براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، تاکنون بیش از ۶ میلیون و ۵۵۰ هزار دُز واکسن کرونا در استان خوزستان تزریق شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار