دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

۱۰ ثانیه برای انزجار بیشتر از منافقین کور دل/ بایسته‌تر شدن هوشیاری افسران در جبهه غیر عامل

هک برخی تابلوهای تبلیغاتی شهری، جایگاه‌های سوخت و شبکه یک و قرآن صدا و سیما نشان می‌دهد که عوامل سایبری و افسران حفاظت غیر عامل باید بیش از پیش آگاهانه در راستای پدافند غیرعامل فعالیت خود را ادامه دهند.
کد خبر: ۵۰۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۰ - 29January 2022

//به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‎‌پرس، در میان پخش آنونس برنامه‌ها تصاویر برخی از شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی عصر روز پنج‌شنبه (۷ بهمن) مورد هک قرار گرفت.

برای ۱۰ ثانیه صدا و تصویر سران سازمان مخوف منافقین مخل آسایش سمعی و بصری شنوندگان و بینندگان شبکه‌های رسانه‌ی ملی شد.

البته با هوشیاری و آگاهی مهندسین فنی سازمان صدا و سیما تنها ثانیه‌هایی بعد، این اقدام شیطانی خنثی شد.

این هک ۱۰ ثانیه‌ای به صورتی کاملا ناشیانه و بزدلانه صورت گرفته بود. گویی کودکی از فرط حرص و عصبانیتش سنگی به شیشه‌ای بزند و بگریزد. انگار فردی که دچار جنون است برای لحظه‌ای زنگ در خانه‌ای را بزند و پا به فرار بگذارد.

در این میان پرسشی اساسی مطرح می‌شود: چرا در بین شبکه‌های سیما، شبکه یک و شبکه‌ی قرآن سیما انتخاب شده بودند؟ چرا شبکه‌ی سوم سیما که دقیقا در همان لحظات مسابقه‌ی فوتبال بین تیم‌های ملی ایران و عراق را به صورت زنده پخش می‌کرد و پیروزی تیم ملی ایران و راهیابی به جام جهانی را جشن می‌گرفت، انتخاب نشد؟ برنامه‌ای که در آن لحظه مخاطبی میلیونی در داخل و خارج از کشور داشت. پاسخ به این پرسش بسیار ساده است.

سازمان منافقین چه به لحاظ دگماتیک و چه به لحاظ پراگماتیک در ایران هیچگونه طرفداری نداشته و ندارد. قاطبه‌ی ملت شهیدپرور ایران از اعضاء سازمان منافقین بار‌ها و بار‌ها اعلام برائت کرده‌اند. سازمان منافقین طی اقدام اخیر خود حتی جرات نکرده است تصاویر زشت و نفرت انگیز سران خود را در شبکه‌ای پرمخاطب مانند شبکه‌ی سوم سیما که مسابقه‌ی فوتبال پخش می‌کند به نمایش بگذارند. اعضای مطرود از خلق این سازمان حتی جسارت این را نداشته‌اند که شبکه‌ای پرمخاطب را برای شیطنت‌های موزیانه‌ی خود انتخاب کنند.

تنها ۱۰ ثانیه پس از اختلال در پخش برنامه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی برنامه‌ها به روال عادی خود بازگشت گویی هیچ خللی در پخش به وجود نیامده است؛ که البته این چنین هم هست. پخش تصاویر نفرت انگیز سران منافقین کوردل چه خللی می‌تواند در پخش برنامه‌ها یا اندیشه و تفکر مخاطبین شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی به وجود آورد؟ هیچ مگر اینکه نفرت و انزجار ملت را در قبال این گروهک منحرف بیشتر کند.

لازم به ذکر است که طی ماه‌های اخیر برخی تابلوهای تبلیغاتی شهری و پمپ بنزین‌ها در برخی از شهر‌های کشور مورد حمله‌ی سایبری قرار گرفتند. عوامل سایبری و افسران حفاظت غیر عامل در نیرو‌های امنیتی باید بیش از پیش آگانه در راستای پدافند غیر عامل فعالیت خود را ادامه دهند. امروز هوشیاری و آگاهی عوامل حراست و حفاظت غیر عامل در فضای سایبری کشور ضروری و بایسته‌تر از قبل جلوه‌گری می‌کند.

انتهای پیام/133

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار