امام جمعه اهرم:

صدای رسای مساجد در مطالبه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب نباید خاموش شود

«پهلو زاده» گفت:صدای رسای مسجدی‌ها و هیاتی‌ها در مطالبه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب نباید خاموش شود که صدای فتنه‌گران بلند خواهد شد و خود شروع فتنه خواهد بود.
کد خبر: ۵۰۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷ - 28January 2022

صدای رسای مساجد در مطالبه آرمانها و ارزشهای انقلاب نباید خاموش شودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «حبیب پهلوزاده» در خطبه‌های امروز نماز جمعه اهرم اظهار داشت: بهترین عامل برای کم کردن فاصله با امام تقوای الهی است چرا که بیشتر مردم به زندگی مشغولند تا بندگی حق تعالی ان شاءالله که بتوانیم در مسیر تقوا و بندگی حرکت کنیم و از صراط مستقیم منحرف نشویم.

امام جمعه اهرم گفت: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی قرار داریم این پیروزی شیرین و مقدمه سازِ رفعِ ظلم از کل عالم به همه شما فجرآفرینان و صیانت کنندگان از انقلاب اسلامی تبریک عرض می کنم. لازم است همه بخش هایی که با نوجوانان و جوانان مرتبط هستند نسبت به تبیین «فلسفه وجودی انقلاب اسلامی» جهادی عمل کنند. 

وی افزود: ائمه جماعات و هیات امنای مساجد با مشارکت نوجوانان و پایگاه های مقاومت برنامه جشن های ایام دهه فجر را پرشورتر از سالهای قبل اقامه کنند چرا که مساجد و هیئات، پایگاه جهاد تبیین انقلاب اسلامی بوده و هستند. صدای رسای مسجدی ها و هیاتی ها در مطالبه آرمانها و ارزشهای انقلاب نباید خاموش شود که صدای فتنه گران بلند خواهد شد و خود شروع فتنه خواهد بود.

پهلو زاده ادامه داد: فضای عمومی سطح شهر نیز باید هم مردم عزیز و هم اداره ها نسبت به نصب پرچم و آذین بندی اهتمام لازم داشته باشند.

وی یاد آور شد: مدیران مدارس و معلمان برای دانش آموزان خود، اساتید دانشگاه برای دانشجویان و اساتید حوزه برای طلاب باید نسبت به تبیین چیستی و چرایی انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر اقامه جهاد تبیین نسبت به گفتمانها و جریان انقلاب داشته باشند تا دانش آموزان عزیز و دانشجویان و طلاب محترم به این تحلیل برسند که اگر انقلاب اسلامی برای استمرار آن نیازمند به جان و مال باشد همچون شهدای دفاع مقدس در رکاب ولایت ثابت قدم باشند. دشمن می خواهد انقلاب را با تحریم ها و تحریف حقایق ناکارآمد نشان دهد و رژیم گذشته و آمریکا را تطهیر کنند. باید مردمسالاری دینی را تبیین کرد تا در انتخاب افراد دچار اشتباه و گرفتار شبهه نشوند.

امام جمعه اهرم خاطرنشان کرد: در این ۴٣ سال دشمن با جنگ شناختی و تغییر ذائقه‌ها در پی تحقق براندازی و نفوذ بوده و هست. مقام معظم رهبری در بیانات روز اربعین و 19 دی در دیدار با مردم قم و دیدار با مداحان به جهاد تبیین و جهت گیری برای مقابله با دشمن امر فرمودند چرا که عظمت انقلاب اسلامی تمام شرق و غرب را و موجودیت صهیونیست و استکبار را به خطر انداخته است. به همین خاطر جریان شیطانی با قدرت امپراطوری رسانه ای به دنبال تغییر ارزشها و تحریف آرمانها و تغییر انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: امروز رسانه استکبار ابزار بسیار قوی است در پنهان کردن جنایات خودشان در جاهای مختلف از جمله بمباران های اخیر یمن که 60 نفر را به خاک و خون کشیدند. سعودی و امارات با پشتیبانی آمریکا و صهیونیست نزدیک به 7سال است در سکوت خفت بار مجامع بین المللی در یمن به جنایات خود ادامه می دهند. تمام زیرساخت ها را تخریب کرده اند، 15 فرودگاه و 16بندرگاه 312 نیروگاه برق و 17 هزار غیرنظامی شهید و 26 هزار زخمی بر جاگذاشته اند. اما با امپراطوری رسانه ای این جنایات را مخفی کرده اند.

پهلو زاده ادامه داد: به ماه پر خیر و برکت رجب نزدیک می شویم. اول رجب میلاد باسعادت امام باقر علیه السلام است که این میلاد را به شما تبریک عرض می کنیم. نقش امام معصوم، مصون سازی امت اسلام در برابر آسیب هاست. امام باقر علیه السلام با تربیت شاگردان به تبیین مبانی دینی پرداختند چرا که برای ترویج دین و فقه و کلام شیعی نیاز به شاگردانی مثل زراره و ابان بن تغلب بود و امام باقر علیه السلام در این میدان؛ جهاد تربیت شاگرد داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار