نماینده مردم در مجلس:

آمریکا اهل فریب و نقض عهد است

گودرزی با بیان اینکه آمریکا اهل فریب و نقض عهد بوده و قابل اعتماد نیست، گفت: آمریکا نه به‌دنبال مذاکره، بلکه به‌دنبال فریب و نیز تسلط بر منابع کشورمان است.
کد خبر: ۵۰۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷ - 29January 2022

آمریکا اهل فریب و نقض عهد است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «عباس گودرزی» نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با تأکید بر غیر اعتماد بودن آمریکا برای مذاکره، اظهار داشت: یک فرد عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود. آمریکا قابل اعتماد نیست، آمریکا اهل فریب و نقض عهد است.

وی افزود: آمریکا به کمتر از نابودی ملت ایران راضی نیست و به دنبال تغییر رفتار ملت ایران یعنی کوتاه آمدن مردم از تمام ارزش‌ها و آرمان‌ها و استقلالش است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آمریکا در ظاهر به ما لبخند می‌زند، اما در باطن دشمن قسم خورده و خصم دیرین ملت ایران است.

گودرزی خاطرنشان کرد: آمریکا هاضمه‌ای سیری‌ناپذیر دارد و به دنبال مسلط بر این کشور و منافع ملت ما است و اگر کسی به آمریکا اعتماد کند تنها ثمره آن از دست رفتن فرصت‌ها و متوقف کردن چرخ پیشرفت کشور است.

وی افزود: برای شناخت آمریکا نیاز نیست اذهان را به دهه‌های قبل هدایت کنیم و به ۱۰ سال و ۲۰ سال و ۵۰ سال پیش برگردیم؛ چرا که در همین دو سه سال اخیر رفتار خصمانه آمریکا در قبال ملت ایران کاملاً مشخص است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار