امام جمعه باغستان:

افزایش دامنه تعاملات با همسایگان به نفع منافع ملی است

حجت‌الاسلام بنی‌احمدی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به کشور روسیه، این سفر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: افزایش دامنه تعاملات با همسایگان با دیپلماسی اقتصادی اقدامی مهم به نفع منافع ملی است.
کد خبر: ۵۰۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ - 29January 2022

افزایش دامنه تعاملات با همسایگان به نفع منافع ملی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «ابوالفضل بنی‌احمدی» امام جمعه باغستان در گفت‌وگویی با اشاره به اقتدار ایران در غرب آسیا، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران، امروز به یکی از قدرت‌های تأثیرگذار در معادلات منطقه و حتی جهان تبدیل‌شده است.  

جمهوری اسلامی ایران دنبال تعامل با دنیاست

امام‌جمعه باغستان بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دنبال تعامل با دنیاست، بر ضرورت توسعه روابط دولت انقلابی با کشور‌های صاحب‌رأی در سازمان ملل و شورای امنیت تأکید کرد و افزود: باید با این کشور‌ها برای خنثی‌سازی تحریم‌ها تعاملات بیشتری داشته باشیم.

حجت‌الاسلام بنی‌احمدی با اشاره به سفر اخیر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به کشور روسیه، این سفر را مثبت ارزیابی کرد و با بیان اینکه محور اصلی تعاملات با کشور‌هایی نظیر روسیه باید اقتصادی و در راستای حل این جنس مشکلات کشور و بهبود معیشت مردم باشد، تصریح کرد: افزایش دامنه تعاملات با همسایگان با دیپلماسی اقتصادی اقدامی مهم به نفع منافع ملی است.

امام جمعه باغستان با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با دنیا دشمنی ندارد، اضافه کرد: ایران با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی دشمنی دارد، ما با کشور‌هایی دشمنی داریم که دنبال ضربه زدن به قدرت ایران در منطقه هستند.

حجت‌الاسلام بنی‌احمدی رابطه ایران با آمریکا و رژیم صهیونیستی، را مصداق گرگ و میش دانست و با بیان اینکه آمریکا، اول ذات استکباری خود را کنار بگذارد، بعد پای میز مذاکره بنشیند، اظهار داشت: نمی‌توان با شیاطین عالم مذاکره کرد، آمریکا تا مادامی که کانون اقدامات استکباری در دنیاست، مقابله با آن پر رنگ‌تر از قبل ادامه دارد.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها