نماینده مردم در مجلس:

تعامل با شرق در رفع مشکلات کشور اثرگذار است

حجت‌الاسلام پژمانفر گفت: دولت سیزدهم، کشور را فقط معطل مذاکرات نمی‌کند و از ظرفیت کشور‌های همسایه و شرق نیز برای رفع مشکلات استفاده می‌کند.
کد خبر: ۵۰۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲ - 30January 2022

تعامل با شرق در رفع مشکلات اثرگذار است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «نصرالله پژمانفر» عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به کارنامه دولت در عرصه سیاست خارجی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با همه کشور‌های دنیا از غرب تا شرق ارتباط دارد و ما باید بتوانیم ارتباطات خود را با کشور‌های دنیا تقویت کنیم تا مسائل و مشکلات کشور از این طریق حل و فصل شود.  

وی گفت: دولتِ روحانی صرفاً با کشور‌های غربی تعامل برقرار می‌کرد و آنطور که باید و شاید به کشور‌های همسایه و شرق توجه نکرد. تعامل با شرق و همسایگان و فرصت‌هایی که از این طریق برای کشورمان به وجود می‌آید، برای ما بسیار مهم است و می‌تواند روی تصمیمات آینده و بهبود مسائل اقتصادی ایران اثرگذار باشد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت سیزدهم نشان داده است کشور را فقط معطل مذاکرات نمی‌کند و همزمان با رایزنی برای رفع تحریم‌ها، تعامل با سایر کشور‌های دنیا را هم در دستور کار دارد.

حجت‌الاسلام پژمانفر تصریح کرد: دولت روحانی در تلاش بود که مسائل و مشکلات کشور را فقط از طریق ارتباط با کشور‌های غربی و پای میز مذاکره حل کند و حتی به همه کشور‌های غربی توجه نمی‌کرد و صرفاً با چند کشور غربی ارتباط داشت که آن نگاه هیچ سودی برای ایران نداشت.

وی بیان کرد: همه کشور‌ها از جمله کشور‌های همسایه فرصت طلایی برای ما هستند و باید از ظرفیت تعامل و ارتباط با این کشور‌ها به خوبی و برای رفع مشکلات کشور بهره‌مند شویم.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار