نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی:

مسئولان مبانی و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین کنند

حجت‌الاسلام «قریشی» گفت: وظیفه تمام مسئولان ذی‌ربط است که مبانی و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین کنند و جلودار این جهاد باشند.
کد خبر: ۵۰۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۹ - 31January 2022

مسئولین جلو دار جهاد تبیین در جامعه باشند/ حضور مردم در بزنگاه ها همیشه باعث یاس دشمن می شود ///سلام// لطفا عکس نمایه بارگذاری کنید// باتشکرحجت‌الاسلام «سید مهدی قریشی» نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه‌ با تبریک فرارسیدن دهه فجر و گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از دلیل ماندگاری انقلاب و یکی از مولفه های مهم اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردمی بودن آن است، شاخصه‌ای که بسیاری از کشورهای مدعی دموکراسی از این ویژگی بی بهره هستند.

وی تصریح کرد: حضور پرشور و گسترده مردم  ولایی و بصیر ایران در این 43 سال اخیر ثابت کرده  که آحاد مختلف مردم کشورمان در بزنگاه های حساس همیشه در صحنه حضور دارند و بی تردید در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز با شرکت حداکثری خود مایه ذلت و نا امیدی دشمنان می شوند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اهمیت تببین و روشنگری در جامعه، افزود: دشمنان نظام و انقلاب همواره به صورت خستگی ناپذیر در راستای ناکارآمد نشان دادن نظام تلاش می کنند و آنچه که امروز برتمام صاحبان فکر و اندیشه نه بصورت کفایی بلکه به صورت عینی واجب است جهاد تبیین است.

حجت‌الاسلام قریشی گفت: لذا وظیفه تمام مسئولین ذی‌ربط است که مبانی و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین کنند و نهادهایی که می توانند بیش از همه در این زمینه نقش آفرین باشند نهاد بسیج‌، سازمان تبلیغات اسلامی و صدا و سیما است که باید جلودار این جهاد باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار