ضمن یورش به قدس؛

صهیونیست‌ها خانه یک فلسطینی را در کرانه باختری تخریب کردند

منابع محلی فلسطینی از اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی به تخریب خانه یک فلسطینی در کرانه باختری، یورش آنها به قدس اشغالی و بازداشت شماری از فلسطینی‌ها خبر دادند.
کد خبر: ۵۰۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ - 30January 2022

صهیونیست‌ها ضمن یورش به قدس خانه یک فلسطینی را در کرانه باختری تخریب کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (یکشنبه) منزل مسکونی یک فلسطینی را در شمال شرقی کرانه باختری اشغالی به بهانه نداشتن مجوز ساخت، تخریب کردند.

پایگاه خبری القدس العربی به نقل از خبرگزاری آناتولی با اعلام این خبر افزود: «معتز بشارات» مسئول پرونده شهرک‌سازی در استان «طوباس» در کرانه باختری گفت نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز با یک دستگاه بولدوزر به روستای «العقبه» در منطقه «اغوار شمالی» یورش بردند و خانه یک فلسطینی را به بهانه نداشتن مجوز ساخت در مناطق تحت بند «ج» تخریب کردند.

بشارات ادامه داد: این خانه متعلق به یک شهروند فلسطینی به اسم «ابراهیم طالب» بوده که از سه ماه پیش تاکنون هشدار تخریب دریافت کرده است. طالب به نهادهای ذی‌ربط رژیم صهیونیستی درخواست صدور مجوز داده بود، ولی با مخالفت آنها مواجه شد.

منابع فلسطینی همچنین اعلام کردند نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز به مناطقی در شهر اشغالی قدس یورش بردند و شمار زیادی از فلسطین‌ها را بازداشت کردند.

انتهای پیام/ 134

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار