هیات داوران جایزه «موسیقی و رسانه» جشنواره فجر معرفی شدند

داوران سومین دوره جایزه موسیقی و رسانه در سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند.
کد خبر: ۵۰۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶ - 30January 2022

هیات داوران جایزه «موسیقی و رسانه» جشنواره فجر معرفی شدندبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، یونس شکرخواه، امیرعبدالرضا سپنجی، آروین صداقت کیش، سیدعلیرضا میرعلی‌نقی، مریم قره سو، ویدا همراز، نرگس ذاکرجعفری و ایلناز رهبر، به عنوان اعضای هیأت داوران سومین دوره جایزه موسیقی و رسانه در بخش جنبی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر به دبیری سعید میرمحمدصادق معرفی شدند.

همچنین با اعلام دبیرخانه جشنواره، در پی درخواست شرکت کنندگان برای ثبت‌نام در جایزه موسیقی و رسانه، مهلت شرکت در این جایزه و ارسال آثار تا چهارشنبه ۱۲ بهمن تمدید شد.

سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ بهمن  به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیر رقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

جایزه موسیقی و رسانه با هدف افزایش نقش رسانه‌ها در توجه عمومی به موسیقی و کلام، تجلیل از نقش اهالی رسانه در نقادی و هم‌افزایی حوزه موسیقی، فرهنگ‌سازی با موسیقی و توجه به گونه‌های مختلف موسیقی به‌ویژه موسیقی نواحی و خرده‌فرهنگ‌ها در راستای فرهنگ‌سازی برگزار می‌شود.

همچنین آیین رونمایی از پوستر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر روز چهارشنبه ششم بهمن با حضور محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ، محمد اله یاری، سرپرست دفتر موسیقی و رییس جشنواره، حسن ریاحی، دبیر جشنواره، اعضای شورای سیاستگذاری، هیأت انتخاب آثار و گروه ها، مدیران و دبیران بخش‌های مختلف این جشنواره برگزار شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار