رئیس ستاد مرکزی دهه فجر مطرح کرد؛

«جشن ملی ۱۴۰۰» شعار برنامه‌های دهه فجر/ برنامه «میهمانی لاله‌ها» در ۱۹ هزار گلزار شهدای کشور برگزار می‌شود

موسوی با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های دهه فجر امسال را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۰۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸ - 31January 2022

انقلاب اسلامی علی‌رغم تمامی تهدیدات و تحریم‌ها بلند قامت و مستقل ایستاده استبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، سید«نظام‌الدین موسوی» رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه بهمن‌ ماه خون، اتحاد، وحدت، امید و پیروزی ملت ایران است، اظهار داشت: امام خمینی (ره) در دوران استبداد و استکبار پرچم استقلال و آزادی ملت را برافراشت و با کمک مردم آگاه ایران، انقلاب اسلامی ایران به ثمر نشست.

وی با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین معادله منطقه و جهان است و به رغم‌ تمامی تهدیدات و تحریم‌ها ملت ایران بلندقامت، مستقل و سرافراز ایستاده است.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر ادامه داد: دشمنان بر این باور بودند انقلاب اسلامی در همان سال‌های اول شکست خواهد خورد اما امروز غرب آسیا و سراسر دنیا تحت تاثیر انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

موسوی افزود: مقاومت مردم در یمن، عراق، سوریه و ... گوشه‌ای از فرهنگ ایستادگی انقلاب اسلامی است که جهانی شده است.

وی خاطرنشان کرد: جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی با تاکید بر رعایت‌ تمامی پروتکل‌های بهداشتی باشکوه برگزار خواهند شد؛ تمامی برنامه‌های دهه فجر پیوست پروتکل‌های بهداشتی دارد که باید رعایت شوند.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن برنامه‌ خواهیم داشت و در همین راستا ۲۶ کمیته تشکیل شده است؛ جشن‌های دهه فجر تبلور وحدت بین تمام اقوام و اقشار خواهد شد.

موسوی گفت: در کنار این کمیته‌ها یک هیئت اندیشه‌ورز تشکیل شده که مباحث محتوایی و ایده‌ها را بررسی و طراحی می‌کند.

وی افزود: در تمامی استان‌ها ستادهای دهه فجر راه‌اندازی شده است؛ همچنین در تمامی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها ستاد‌های دهه فجر تشکیل شده است.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه تاکید ویژه ما بر مردمی و مردم محور بودن جشن‌های دهه فجر است، اظهار داشت: مردم باعث و بانی و از مهمترین پایه‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: اقوام، اقشار و روسای مذاهب الهی اعلام آمادگی کردند تا فضا سازی‌های لازم در این حوزه را انجام دهند؛ همچنین به شهرداری‌ها ابلاغ شده که زمینه را برای حضور مردم آماده کنند.

موسوی گفت: پویش‌ها و هشتک‌های مختلف به صورت خودجوش توسط رسانه‌ها راه‌اندازی خواهد شد و جلساتی در همین راستا با رسانه‌ها برگزار شده است.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: امسال با شعار «جشن ملی ۱۴۰۰» به استقبال برنامه‌ها خواهیم رفت و اهداف ما ایجاد امید و وحدت است.

وی با اشاره به سالروز ورود امام به کشور اظهار داشت: مراسم یوم‌الله ۱۲ بهمن همه ساله به عنوان طلیعه دهه فجر برگزار خواهد شد و امسال هم با حضور مردم و اصناف برگزار خواهد شد.

این نماینده مجلس گفت: فردا و همزمان با سالروز ورود امام به کشور در ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد برنامه ویژه‌ای برگزار خواهد شد؛ همچین فردا راس ساعت ۹:۳۳ دقیقه صبح بانگ تکبیر از مرقد امام خمینی (ره) خواهیم داشت.

موسوی اضافه کرد: روز ۱۲ بهمن رژه موتور سواران در مسیر حرکت امام از فرودگاه تا بهشت زهرا خواهیم داشت و مسیر حرکت امام توسط بالگردها گلباران خواهد شد.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: در روز ۱۲ بهمن در ۱۱۰ هزار مدرسه زنگ انقلاب به صدا در خواهد آمد.

وی افزود: در دهه فجر پنج هزار سرود میدانی، برنامه ویژه صبر و شکر در شب ۲۱ بهمن در بقاع متبرکه برگزار خواهد شد؛ همچنین در بیش از ۶۰ هزار مسجد در سراسر کشور جشن‌های انقلاب و یادواره شهدا برگزار خواهد شد.

موسوی گفت: در ایام دهه فجر ۴۰ هزار نشست و حلقه‌های معرفتی و بصیرت و ۸۰۰ نشست با موصوع گام دوم انقلاب برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه میهمانی لاله‌ها خاطرنشان کرد: در اولین پنجشنبه دهه فجر برنامه میهمانی لاله‌ها در ۱۹ هزار گلزار شهدای سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: بیش از دو هزار خبرنگار داخلی و خارجی برنامه‌های دهه فجر را پوشش خواهند داد.

موسوی گفت: دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در کشور است و رسانه‌ها رسالت جدی دارند که در جهت مقابله با دشمنان و در حوزه جهاد تبیین تلاش کنند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار