یمن: در عملیات «طوفان یمن ۳» قلب «ابوظبی» و «دبی» را هدف قرار دادیم

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با اشاره به حملات موشکی و پهپادی ارتش این کشور علیه مواضع امارات گفت: در عملیات طوفان یمن ۳، قلب ابوظبی و دبی را هدف قرار دادیم.
کد خبر: ۵۰۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳ - 31January 2022

در عملیات «طوفان یمن ۳» قلب «ابوظبی» و «دبی» را هدف قرار دادیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اظهار داشت: در عملیات «طوفان یمن ۳» عمق خاک امارات را هدف قرار دادیم. ارتش یمن در عملیات مذکور، اهداف استراتژیک در ابوظبی را به وسیله موشک‌های «ذوالفقار» هدف قرار داد.

وی ادامه داد: همچنین اهداف حساس و حیاتی در شهر دبی امارات نیز بمباران شدند. بمباران دبی به وسیله پهپاد‌های صماد ۳ انجام شد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تأکید کرد: یک بار دیگر اعلام می‌کنیم که امارات تا زمانی که در تجاوز علیه یمن مشارکت دارد، نا امن باقی خواهد ماند.

یحیی سریع افزود: از آنجایی که تأسیسات حیاتی و راهبردی امارات همواره در معرض حملات ما قرار دارند، به شهروندان اماراتی و نیز اتباع خارجی مقیم این کشور هشدار می‌دهیم که در نزدیکی این تأسیسات حضور نداشته باشند.

وی عنوان کرد: نیرو‌های مسلح یمن در قبال تداوم تجاوز و محاصره‌ای که علیه یمنی‌ها اعمال می‌شود، دست‌بسته نمی‌ایستند. ما تا زمانی که محاصره و تجاوز متوقف نشود، به دفاع مشروع از خود ادامه می‌دهیم.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن چند روز پیش نیز در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی از اجرای عملیات «طوفان یمن ۲» در عمق خاک سعودی و امارات خبر داده بود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار