جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

ارتباط ایران با دنیا بر اساس شعار انقلاب اسلامی‌، استقلال و آزادی است

سردار «رحیمی» گفت: انقلاب هیچگاه نابود نخواهد شد و ارتباط ما با دنیا بر اساس شعار انقلاب مبنی بر استقلال و آزادی خواهد بود.
کد خبر: ۵۰۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ - 31January 2022

ارتباط ایران با دنیا بر اساس شعار انقلاب اسلامی ، استقلال و آزادی است/تا تفکر غرب گرایی از اسلام و انقلاب زدوده نشود مشکلات کشور پا برجا خواهد بود/مسئولی که در انجام وظایف خود کوتاهی کند یا ناکارآمد است یا خائن/جریان های انقلابی برای مطالبه گری برحق از مسئولین پای کار آیند/

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «طالب رحیمی» جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز ‌در مراسم یادواره شهدای «کارگر ارومیه» که با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی اظهار داشت: در خصوص علل و چرایی شکل گیری انقلاب، یکی از نکات بارز اهمیت قیام مردم برای بنیان نهادن نظامی بر مبنای معنویت بود.

وی تصریح کرد: شاید سوال عده‌ای بر این باشد که مگر قبل از انقلاب نماز و روزه نمی‌گرفتیم؟ درست است این فرایض دینی انجام می‌شد اما آیا در رابطه با سایر تکالیف الهی نیز مسئولیت خود را انجام می‌دادیم؟ آیا حق این را داشتیم در رابطه با جنایات اسرائیل که در فلسطین صورت می گیرد اعلام انزجار کنیم و یا در خصوص سایر کشورهای مظلوم جهان؟

رحیمی با مقایسه دیگر امکانات از جمله آب، برق، راه‌های مواصلاتی و سایر خدمات با شرایط قبل از انقلاب افزود: اگر دستاوردهای انقلاب اسلامی را با انصاف قضاوت کنیم شاهد خواهیم بود که چه فعالیت‌های و پیشرفت‌های مطلوبی انجام گرفته و دستاورد‌ها درخشانی حاصل شده است.

این مسئول استقلال سیاسی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: این استقلال در بعد دفاعی و امنیتی امروز بگونه‌ای تحقق یافته که فرماندهان آمریکایی در اظهاراتی که اخیرا داشتند اعلام کرده‌اند باید در برابر حمالات ایران ایجاد بازدارندگی کنند.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: اما در خصوص مسائل اقتصادی درست است غفلت‌هایی صورت گرفته که امیدواریم با تلاش‌های دولت انقلابی این مشکلات برطرف شود.

وی نقش ملت ایران را در طول این چهار دهه عمر انقلاب در دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار ارزنده و درخشان توصیف کرد و گفت: لذا مسئولین باید قدر این ملت را بدانند و به تکالیف خود در قبال آنها به نحو احسن انجام دهند و اگر مسئولی در انجام وظایف خود کوتاهی کند یا ناکارآمد است یا خائن و باید کنار گذاشته شود.

رحیمی انقلاب اسلامی ایران را وعده‌ای الهی دانست و گفت: از این رو این انقلاب هیچگاه نابود نخواهد شد و ارتباط ما با دنیا بر اساس شعار انقلاب مبنی بر استقلال و آزادی خواهد بود.

وی ابراز داشت: امروز اگر تفکر غرب گرایی از این اسلام و انقلاب زدوده شود بسیاری از مشکلات کشور حل می شود.

رحیمی با تاکید بر تبعیت از ولایت فقیه آن را مهترین راه نجات کشور در برابر توطئه های دشمنان دانست و افزود: امروز این ملت به هیچ فردی اجازه نخواهند داد با انقلاب و دستاوردهای آن و آرمان‌های شهدا معامله کنند.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: خواسته ما از جریان انقلابی این است که مطالبه گری برحق خود را ادامه دهند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: امروز دوران محافظه کاری تمام شده ‌و هر مسئولی که امروز مسئولیت بر عهده دارد اگر تابع ولایت بود و در حد انقلاب و خواسته‌های مردم و گره گشایی از مشکلات تلاش کرد، مردم نیز پشتیبان آن خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار