در پیامی مطرح شد؛

تسلیت رئیسی برای درگذشت والده شهیدان کارور

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان کارور را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۰۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲ - 31January 2022

تسلیت رئیسی برای درگذشت والده شهیدان کاروربه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیام تسلیت درگذشت زینب تاج‌الدین از درگاه خداوند برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.

رئیس‌جمهور در پیام تسلیت درگذشت والده شهیدان حسن، محمدرضا و مرتضی کارور، آورده است: این مادر مؤمنه با پیروزی از مکتب عاشورا و عشق به حضرت زینب کبری (س)، سه سرو سربلند در دامن خود پرورش داد تا سایه‌گستر استقلال کشور اسلامی‌مان باشند. بی‌شک یاد و نام این مادر بزرگوار و فرزندان دلاورش همواره در یادها خواهد ماند.

متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت اسوه ایثار و مقاومت حاجیه خانم زینب تاج‌الدین مادر گرامی شهیدان والامقام حسن، محمدرضا و مرتضی کارور موجب تألم خاطر شد. این مادر مؤمنه و فداکار با پیروزی از مکتب عاشورا و عشق به حضرت زینب کبری(س)، سه سرو سربلند در دامن خود پرورش داد تا سایه‌گستر امنیت و استقلال کشور اسلامی‌مان باشند. بی‌شک یاد و نام این مادر بزرگوار و فرزندان دلاورش همواره در یادها خواهد ماند.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم و مردم با ایمان شهر ری تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار