مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

تبر هیچ استکباری، توان ضربه زدن به پیکره انقلاب اسلامی را ندارد

سردار «اسلامی» گفت: نهال نوپای انقلاب اسلامی، هر روز پربارتر و قوی‌تر و در نهایت تبدیل به درختی تنومند شد که تبر هیچ استکباری توان ضربه زدن به پیکره آن را ندارد.
کد خبر: ۵۰۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱ - 01February 2022

تبر هیچ استکباری، توان ضربه زدن به پیکره انقلاب اسلامی را نداردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سردار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

انقلاب اسلامی ایران از نخستین لحظات شکل‌گیری تا پیروزی، سرشار از رشادت‌ها و دلاورمردی‌های جوانانی است که آماده و جان‌برکف به خیابان‌ها آمدند و ندای «ما همه سرباز توییم خمینی، گوش‌به‌فرمان توییم خمینی» را سر دادند و مُهر بطلان را بر ورق ظلم و ستم طاغوت زدند و روزهای درخشانی را در صفحه این مرزوبوم پدیدار کردند.

عشق به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت غیور ایران، این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی‌نظیر را در ایران رقم زد. دهه فجر نتیجه به ثمر رسیدن تلاش‌ها، جان‌فشانی‌ها و خون‌های بر زمین ریخته شده بندگان پاکی است که با بیداری خود، چشمان بسته عده‌ای را باز و آن‌ها را از خواب غفلت بیدار کردند.

دهه فجر، سالروز شکستن طلسم ظلم و ستم و یادآور روزهایی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی با خون‌های سرخ شهدای این مرزوبوم آبیاری شد و شاخ و برگ این درخت، هر روز پربارتر و قوی‌تر و تبدیل به درختی تنومند شد که تبر هیچ استکباری توان ضربه زدن به پیکره آن را ندارد.

ایام‌الله دهه فجر، یادآور پیروزی خون بر شمشیر و حق بر باطل است و اکنون اینجانب در طلیعه این روزهای درخشان، این ایام را تبریک گفته و با اقتدا به رهبر معظم انقلاب اسلامی و در آغاز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بر آستان و اخلاص شهیدان این راه سر تعظیم فرود می‌آوریم و یاد و خاطره آن‌ها را زنده نگه می‌داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها