نواخته زنگ انقلاب در دبیرستان «دکتر شریعتی» رشت

مراسم «گلبانگ انقلاب» به صورت نمادین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دبیرستان هیئت امنایی پسرانه دکتر شریعتی ناحیه ۲ رشت برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ - 01February 2022

نواخته زنگ انقلاب در پنج هزار و۸۰۰ مدرسه گیلان

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، همزمان با آغازین روز از ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی و ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن، زنگ انقلاب در پنج هزار و ۸۰۰ مدرسه استان نواخته شد؛ مراسم «گلبانگ انقلاب» به صورت نمادین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دبیرستان هیئت امنایی پسرانه دکتر شریعتی ناحیه ۲ رشت با حضور «حسین مصطفی پور» معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان برگزار شد.

«محمد رحمتی» مدیرکل آموزش و پرورش گیلان برجسته‌سازی دستاورد‌های انقلاب و معرفی آن به نسل جوان را از رویکرد‌های مهم آموزش و پرورش در دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین دانست و اظهار داشت: همه ما مسئول شناساندن انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن به دانش آموزان هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر هرﭼﻪ ﺑﺎﺷﮑﻮه‌ﺗﺮ ﺑﺮﮔﺰار ﺷﺪن ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌ﻫﺎ و فراهم کردن زمینه فعالیت‌های خلاقانه بین دانش آموزان، تصریح کرد: باید با مشارکت، همکاری و همفکری مراسم دهه فجر امسال را به نحو شایسته برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه هر ساله بر عظمت انقلاب اسلامی افزوده می‌شود خاطرنشان کرد: جشن‌های پیروزی انقلاب از شیرین‌ترین جشن‌های دانش‌آموزی است که امیدواریم با کنترل بیماری کرونا در سال جاری دانش آموزان از آن بهره‌مند شوند.

رحمتی افزود: طرح لاله‌های روشن و گرامیداشت یاد و خاطره سه شهید دانش آموز و ۹ شهید فرهنگی استان، تشکیل حلقات صالحین، برگزاری دوره ضمن خدمت سواد رسانه، اردو‌های جهادی یک روزه، دیدار با خانواده شهید، افتتاح دهمین طرح ملی دادرس، برگزاری مسابقه انشا نویسی بین سواد آموزان دوره انتقال، برپایی نمایشگاه و غرفه انقلاب وآذین بندی مدارس و ادارات از جمله برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی است.

در حاشیه نواختن زنگ اتقلاب در دبیرستان هیات امنایی دکتر شریعتی رشت نمایشگاه «مدرسه انقلاب» گشایش یافت؛ این نمایشگاه با موضوع جرقه های آغاز انقلاب اسلامی، پیشرفت های انقلاب اسلامی، حضور دانش آموزان و نقش آنان در شکل گیری انقلاب اسلامی در قالب پوستر و روزنامه به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار