استاندار کرمانشاه:

انقلاب اسلامی ما را از زیر سلطه استکبار نجات داد

«امیری مقدم» گفت: انقلاب اسلامی ما را از زیر سلطه استکبار نجات داد و سبب شد روی پای خودمان بایستیم، هر چند دشمنان نظام از همان روزهای اول پیروزی انقلاب توطئه‌های بی شماری علیه ما تدارک دیدند تا نتوانیم در راهمان موفق باشیم.
کد خبر: ۵۰۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰ - 01February 2022

انقلاب اسلامی ما را از زیر سلطه استکبار نجات دادبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «بهمن امیری مقدم» استاندار کرمانشاه، امروز در مراسم گلبانگ انقلاب که با حضور جمعی از مسئولین استان به صورت نمادین در سالن ورزشی حجاب کرمانشاه برگزار شد، با تبریک ایام دهه مبارک فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما را از زیر سلطه استکبار نجات داد و سبب شد روی پای خودمان بایستیم، هر چند دشمنان نظام از همان روزهای اول پیروزی انقلاب توطئه های بی شماری علیه ما تدارک دیدند تا نتوانیم در راهمان موفق باشیم. دلیل توطئه های بی شمار دشمنان علیه ما این است که نگرانند ما به پیشرفت رسیده و در جهان الگو شویم.

وی در ادامه با بیان اینکه دانش آموزان در خط مقدم مبارزه با رژیم گذشته بوند، گفت: آینده کشور متعلق به شما دانش آموزان است و باید در آینده مدیریت کشور را در دست بگیرید. مردم کرمانشاه در سالهای پیروزی انقلاب و خصوصا در جنگ تحمیلی ایثار بسیاری کردند و حق بزرگی بر گردن نظام دارند و مستحق بهترین خدمت هستند.

امیری مقدم با بیان اینکه برای مردم کرمانشاه از همه وجودم مایه می گذارم، ادامه داد: دنبال هیچ چیز جز خدمت به مردم نیستم و این را در عمل ثابت خواهم کرد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه همه باید از امروز عهد ببندیم که کرمانشاه را خوب معرفی کنیم، گفت: کرمانشاه ظرفیت های خوبی در حوزه های مختلف و از جمله در بخش های تاریخی و فرهنگی دارد و می تواند بهترین نقطه برای جذب گردشگر باشد.

وی به ظرفیت های کرمانشاه در حوزه کشاورزی هم اشاره کرد و گفت: این استان می تواند قطب کشاورزی کشور باشد.

امیری مقدم با انتقاد از معرفی نامناسب کرمانشاه، گفت: اگر سرمایه گذاران به کرمانشاه نمی آیند به این دلیل است که کرمانشاه را بد و ناامن معرفی کرده ایم که به واقع اینگونه نیست. کرمانشاه روزگاری مرکز پنج استان غرب کشور بوده و همه باید تلاش کنیم و استان را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه هم در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر، دانش اموزان را آینده سازان کشور دانست و گفت: در گام دوم انقلاب، بر استفاده از توان و ظرفیت جوانان تاکید بسیار شده است. رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوان باوری و جوان یاوری اعتقاد دارند و از جامعه آموزش و پرورش انتظار دارند با اجرایی کردن سند تحول بنیادین دغدغه‌های آموزش و پرورش دانش آموزان برطرف شود.

وی با اشاره هم به برگزاری نشست با حضور استاندار کرمانشاه ظرف امروز و فردا برای تعیین تکلیف نحوه تداوم روند آموزش حضوری دانش آموزان داشت و گفت: در این نشست در مورد نحوه فعالیت مدارس در هفته آتی تصمیم گیری خواهد شد.

در ادامه این مراسم زنگ انقلاب به صورت نمادین توسط استاندار کرمانشاه به صدا درآمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار