جانباز دوران دفاع مقدس:

«انقلاب اسلامی» ریشه سلطه استکبار را در ایران قطع کرد

امیر «نظام اسلامی» با بیان اینکه انقلاب اسلامی، ریشه سلطه استکبار جهانی را در ایران قطع کرد، گفت: نظام سلطه، بار‌ها از نظام جمهوری اسلامی ایران سیلی خورده است.
کد خبر: ۵۰۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴ - 06February 2022

«انقلاب اسلامی» ریشه سلطه استکبار را در ایران قطع کرد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم جانباز «داوود نظام اسلامی» جانباز دوران دفاع مقدس در گفت‌وگویی با اشاره به جشن ملی ۱۴۰۰، اظهار داشت: چهل و سومین سالگرد فجر انقلاب اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و ملت بزرگ و شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، جشن ملی ۱۴۰۰، یک بار دیگر شخصیت استکبارستیزی و ولایت مداری ملت ایران را به جهانیان نشان می‌دهد.

جانباز دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی، ریشه سلطه استکبار جهانی را در ایران قطع کرد، جمهوری اسلامی ایران را تریبون استقلال، آزادی و مبارزه با مستکبرین عالم در منطقه برای اُمت‌های اسلامی و آزادی‌خواهان جهان برشمرد و تصریح کرد: امروز سرنوشت کشور در دست بیگانگان نیست.

امیر نظام اسلامی قطع وابستگی به نظام سلطه را دستاورد مهم انقلاب اسلامی و الگویی برای امت اسلام و آزادی خواهان جهان دانست و با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی، سرنوشت کشور در دست ملت، جوانان و نخبگان و مسئولان انقلابی زیر سایه رهبری عالمانه فرمانده معظم کل قواست، اضافه کرد: امروز به همت دانشمندان و متخصصین کشور در حوزه‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار قرار دارد.

جانباز دوران دفاع مقدس، برگ زرین دفاع مقدس را در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی تابلوی راهنما گذر از گردنه‌های تحریم‌های ناجوانمردانه رژیم جنایت‌کار آمریکا برشمرد و با تأکید بر اینکه دفاع مقدس، منظومه خودباوری و خوداتکایی با نگاه خنثی‌سازی تحریم‌هاست، تصریح کرد: باید ذخایر ناب مدیریت جهادی، خودباوری و خودکفایی را از این گنجینه ارزشمند برای رفع مشکلات استخراج‌کنیم.

امیر نظام اسلامی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران نقش مهم و تعیین‌کننده در معادلات غرب آسیا و حتی جهان به برکت انقلاب اسلامی دارد، بر حضور ایران در جمع کشور‌های اول جهان در حوزه‌های مختلف به‌ویژه دفاعی تأکید و اضافه کرد: اقتدار دفاعی ایران، امروز در تحولات منطقه بسیار تأثیرگذار است.

جانباز دوران دفاع مقدس بابیان اینکه نظام سلطه بار‌ها از نظام جمهوری اسلامی ایران سیلی خورده است، انهدام پایگاه عین‌الاسد (پایگاه نظامی تصرف‌شده توسط ارتش تروریست آمریکا) را یک نمونه از این سیلی‌ها و پاسخ کوبنده به استکبار جهانی به سرکردگی رژیم جنایت آمریکا دانست و اظهار داشت: انهدام عین الاسد بعد از جنگ جهانی دوم نظیر نداشت، زیراکسی جرئت چنین کاری نداشت و این اتفاق مهم تاریخی ناشی از قدرت دفاعی ایران در پاسخ به هر مستکبری است.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار