همزمان با حماسه ۹ دی؛

اداره کل حفظ آثار زنجان به مناسبت حماسه ۹ دی بیانیه‌‌ای صادر کرد

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان به مناسبت حماسه ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۹۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱ - 29December 2021
اداره کل حفظ آثار زنجان به مناسبت حماسه ۹ دی بیانیه‌‌ای صادر کردبه گزارش دفاع‌پرس در زنجان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان به مناسبت حماسه ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد.
 
در متن این بیانیه آمده است؛

۹ دی در تاریخ ایران اسلامی تنها یک روز نیست، ۹ دی برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم نشانی و نمادی از بصیرت، ولایت‌مداری و دشمن ستیزی مردم همیشه در صحنه‌ای است که در لحظات سخت و گردنه‌های حساس نشان دادند راه را از بیراهه تشخیص داده و مسیر خود را از دشمنان و بدخواهان جدا می‌کنند.
 
حماسه ۹ دی خط بطلانی بر توطئه نظام سلطه، استکبار جهانی و شبکه صهیونیسم بین‌المللی بود که در سال ۱۳۸۸ با فتنه انگیزی‌های خود پس از اتخابات سعی در ایجاد تردید و شبهه در بین مردم داشت تا پیوند محکم و عمیق مردم با ولایت و نظام را از یکدیگر جدا کنند، اما این روز و حماسه مردم بار دیگر نشان داد که مردم گوش به فرمان رهبر فرزانه خود بوده و برای آن‌ها در همه مسائل و شبهات فصل الخطاب رهبری است.
 
درس‌ها و عبرت‌های فتنه ۸۸ و حماسه بزرگ نهم دی ماه راهنمای حرکت ملت ایران در ادامه عمر با عزت انقلاب اسلامی و چراغ راهنمایی برای رویداد‌های پس از آن است تا مردم با الهام‌گیری از این حادثه تاریخی دشمن را از دوست و منتقدان را از تخریبگران شناخته و با بصیریتی کامل‌تر و فراگیرتر به پیروی از رهبر معظم انقلاب خود بپردازند.
 
آنچه که امروز به عنوان یک نیاز در جامعه احساس می‌شود اهمیت بازخوانی و تبیین موشکافانه فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی توسط نخبگان و شخصیت‌ها و ... به نسل جوان و گرامیداشت این روز به عنوان روز تجدید پیمان با امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار