مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان:

ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سرهنگ «رشیدی» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان که بیش از 10 سال است کلنگ آن زده شده، تاکنون 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۵۰۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱ - 01February 2022

افتتاح موزه دفاع مقدس لرستان در گرو پرداخت اعتبارات تخصیص داده شده به این مرکز فرهنگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس استان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام مبارکه دهه فجر، اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان که بیش از 10 سال است کلنگ آن زده شده است تاکنون 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که همکاری مدیریت برنامه و بودجه استان در سال‌های اخیر نقش موثری در سرعت پیشرفت این پروژه داشته است.

وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان لرستان، افزود: در صورت پرداخت اعتبارات تخصیص داده شده رئیس جمهور به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان تا پایان اسفند در ماه‌های آتی این مرکز فرهنگی افتتاح می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه ما نباید از بحث‌های محتوایی موزه دفاع مقدس غافل باشیم، افزود: این موزه بزرگترین مرکز فرهنگی استان است که در آینده پژوهشگران و محققان دفاع مقدس برای تامین منابع پژوهشی خود به اینجا مراجعه می‌کنند.

رشیدی به دانشنامه دفاع مقدس لرستان اشاره کرد و گفت: مهمترین منبع که در آینده مورد نیاز پژوهشگران دفاع مقدس لرستان خواهد بود دانشنامه دفاع مقدس این استان است که گرد‌آوری و تالیف این اثر ارزشمند نیازمند صرف هزینه و اعتبار است که از استاندار لرستان انتظار می‌رود در این زمینه نیز همکاری لازم را داشته باشد.

 وی تصریح کرد: خرم آباد مسیر عبور کاروان‌های راهیان نور است که باید مسافران از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بازدید کنند و لازم است زیر ساخت‌های گردشگری نیز در اینجا فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار