در پیامی؛

نماینده ولی فقیه در سپاه ارتحال آیت‌الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در پیامی با تسلیت ارتحال آیت‌الله صافی گلپایگانی، تلاش‌های وی در عرصه فقه و راهبری حوزه‌های علمیه را راهگشا و ماندگار توصیف کرد.
کد خبر: ۵۰۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ - 01February 2022

نماینده ولی فقیه در سپاه بر مجاهدت‌های آیت اللّه العظمی شیخ لطف الله صافی گلپایگانی تاکید کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی ارتحال آیت‌اللّه «لطف‌الله صافی گلپایگانی» را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ارتحال فقیه مجاهد مرجع عالیقدر شیعیان جهان حضرت آیت‌اللّه العظمی شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی موجب تأثر و تأسف عمیق اینجانب گردید.

آن عالم بزرگوار سراسر عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام ناب و پیشبرد نهضت اسلامی و بالندگی حوزه‌های علمیه و ترویج معارف قران و فرهنگ اهل بیت علیهم‌السلام سپری نمود.

مجاهدت‌های این فقیه برجسته و مرجع بصیر در همراهی با امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) طی دوران انقلاب از آغاز تا به امروز، در قامت مشاوری امین، شجاع و مورد وثوق و نقش‌آفرینی‌های سترگ در مجلس خبرگان رهبری و دبیری شورای نگهبان و نیز تلاش‌های راهگشا و ماندگار در عرصه فقه و فقاهت و راهبری حوزه‌های علمیه به روشنی جایگاه علمی و حوزوی و منزلت برجسته انقلابی و اجتماعی ایشان را متذکر و راهگشای روحانیون معظم از حجره تا سنگر‌های خطیر مسئولیت‌پذیری‌های آنان در عرصه‌های مورد نیاز اسلام، انقلاب و میهن اسلامی قرار داده است.

اینجانب فقدان این عالم خستگی‌ناپذیر، پرسابقه و با اخلاص که صدمه‌ای بزرگ برای جامعه علمی و دینی کشور به شمار می‌رود را به محضر مبارک حضرت بقیةالله الاعظم، (عجل‌اللّه تعالی فرجه‌الشریف)، رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) حوز‌های علمیه و عموم ملت شریف ایران به‌ویژه بیت شریف، بازماندگان و عموم علاقه‌مندان و محبان ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو مقام آن فقید سعید و صبر و شکیبایی خاندان مکرم و عموم مصیبت دیدگان ارجمند را مسئلت می‌نمایم.

عبدالله حاجی‌صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار