رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

آیت‌الله صافی گلپایگانی اقدامات ارزشمندی را در دفاع از اسلام انجام داد

حجت‌الاسلام آقاجانپور در پیامی با تسلیت درگذشت آیت‌الله صافی گلپایگانی تأکید کرد که این عالم فرزانه در عمر پربرکت خود، اقدامات ارزشمندی را در سنگر دفاع از اسلام و قرآن و نظام اسلامی انجام داد.
کد خبر: ۵۰۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ - 01February 2022

آیت‌الله صافی گلپایگانی اقدامات ارزشمندی را در دفاع از اسلام انجام دادبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سیدضیاءالدین آقاجان‌پور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پیامی درگذشت آیت‌الله «صافی گلپایگانی» را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ

رحلت مرجع عالیقدر، شیخ‌الفقهاء و المجتهدین، حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی اعلی‌الله مقامه الشریف را به محضر مقدس حضرت بقیةالاعظم امام زمان روحی له‌الفدا و نائب برحقش ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و ملت رشید ایران به‌ویژه به بیت شریف و خاندان مکرم تسلیت می‌گویم.

این عالم فرزانه در عمر پربرکت خود، اقدامات ارزشمندی را در سنگر دفاع از اسلام و قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داد.

همراهی او با امامین انقلاب در نهضت بزرگ اسلامی، نقش برجسته‌ی او در استقرار، تثبیت و تحکیم پایه‌های جمهوری اسلامی، عضویت در مجلس خبرگان قانون اساسی و دبیری شورای نگهبان و اقدامات ماندگاری که در تربیت عالمان و فرهیختگان در راستای ترویج معارف دین و تبیین اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام اموی و آمریکایی انجام داده‌اند در یاد‌ها و خاطره‌ها می‌ماند و بهترین ذخیره‌ی معنوی در نزد پروردگار متعال خواهد بود.

درود و رحمت و رضوان الهی بر او باد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح
سیدضیاءالدین آقاجان‌پور

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها