رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

انقلاب اسلامی دست سلطه‌گران عالم را از منافع کشور قطع کرد

حجت‌الاسلام آقاجانپور بابیان اینکه انقلاب اسلامی دست سلطه‌گران عالم را از منافع و مقدرات کشور قطع کرد، گفت: امروز رژیم جنایت‌کار آمریکا از دست ملت ایران عصبانی است، خطاب به آمریکایی‌ها پیرو جمله تاریخی شهید بزرگوار آیت‌الله بهشتی می‌گوییم، آمریکا از این عصبانیت بمیر.
کد خبر: ۵۰۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸ - 04February 2022

انقلاب اسلامی دست سلطه‌گران عالم را از منافع کشور قطع کرد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در گفت‌وگویی با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی، ۱۲ بهمن را یکی از یوم‌الله‌های تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: روز ورود امام خمینی (ره) به کشور، تصویری ماندگار در قاب انقلاب شکوهمند اسلامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران از الهامات خداوند متعال بر ملت ایران بود، تصریح کرد: نخستین بار در تاریخ کشور با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) حاکمیت اسلامی با عنوان جمهوری اسلامی تشکیل شد.

حجت‌الاسلام آقاجانپور با اشاره به اینکه ۴۳ سال از ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی می‌گذرد، اضافه کرد: ۴۳ سال از آن روز تاریخی و باشکوه گذشته است و امروز بااقتدار چهل و سومین سالگرد فجر انقلاب اسلامی را در اوج اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران جشن می‌گیریم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع جمهوریت و اسلامیت را دو بال نظام جمهوری اسلامی دانست و بابیان اینکه جمهوری اسلامی یعنی تمام قوانین حاکم بر آن اسلامی است، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی، نظامی مردم‌سالار است، انتخاب مسئولان نظام بارأی مردم گواهی بر این حقیقت است.

حجت‌الاسلام آقاجانپور با اشاره به رژیم جنایت‌کار آمریکا به‌عنوان ستون اصلی نظام سلطه در جهان، انقلاب اسلامی را قطع کننده دست سلطه‌گران عالم از منافع و مقدرات کشور و ملت ایران برشمرد و اضافه کرد: امروز نظام سلطه و کسانی که سالیان متمادی بر مقدرات نظام سیاسی و فرهنگی ایران حاکم بودند و مسئولان کشور را آن‌ها انتخاب می‌کردند، از انقلاب اسلامی در ایران ناراحت است و با توطئه‌های مختلف دنبال ضربه زدن به‌نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تأکید بر استقلال و آزادی به‌عنوان ارمغان مهم انقلاب اسلامی برای ملت بزرگ ایران، در تشریح عمق دامنه نفوذ نظام سلطه به‌ویژه رژیم جنایت‌کار آمریکا در امورات کشور در دوران حکومت رژیم پهلوی، بابیان اینکه پادشاهان ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، بدون اجازه اضلاع نظام سلطه و ابرقدرت‌های جهان آب نمی‌خوردند، تصریح کرد: پادشاهان ایران به‌ویژه رژیم پهلوی غلام استکبار بودند.

حجت‌الاسلام آقاجانپور با اشاره به عصبانیت رژیم جنایت‌کار آمریکا از نظام و ملت ایران، بابیان بخشی از سخنان شهید آیت‌الله بهشتی خطاب به آمریکایی‌ها، «به آمریکا بگویید از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.»، نظام جمهوری اسلامی ایران را نظامی الهی با زیر پا گذاشتن منافع دنیای سلطه دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی منافع کشور و ملت را تأمین و تضمین کرد.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار