نماینده ولی‌فقیه در مازندران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

حرکت در مسیر انقلاب باعث عاقبت بخیری است

«محمدی لائینی» گفت: حرکت در مسیر انقلاب اسلامی باعث عاقبت بخیری می‌شود و کسانی که زاویه گرفتند عاقبت‌شان به خیر نمی‌شود.
کد خبر: ۵۰۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴ - 01February 2022

حرکت در مسیر انقلاب باعث عاقبت بخیری استآیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری با تبریک دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی بزرگترین نعمت و موهبت است که خدا به ما داد و به برکت انقلاب اسلامی ما امروز زیر آسمان تنها کشور مستقل دنیا هستیم، هرچند که ابرقدرت‌ها و ظالمان و مستکبران قصد سلطه بر ما را داشتند اما از نوکری آنها نجات پیدا کردیم و علت دشمنی آنها همین است.

محمدی لائینی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی آزادی، استقلال، شرف، اخوت و احترام از سوی دولت‌ها و ملت‌های دنیا نصیب ما شده است و همه مردم جهان در مقابل انقلاب اسلامی خاضع هستند و احترام می‌گذارند.

امام جمعه ساری بیان کرد: دل ملتها با ماست و ما باید شکر این نعمت را داشته باشیم چرا که نعمت انقلاب اسلامی به ما فرصت حضور در میدان و انتخاب مدیران و اعتماد به نفس را به ما داده و به برکت آن پیشرفت‌هایی حاصل شده است و در بسیاری از رشته‌ها و در زمینه‌های مختلف جزوی از ده کشور بزرگ و پیشرفته دنیا هستیم.

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر انقلاب باعث پیشرفت ما شده است، تصریح کرد: هر جا که ضعف و مشکل داشتیم نتیجه همراهی نکردن با انقلاب بوده است و همچنین مسئولین ناکارآمد و نفوذی را نیز رأس کار گذاشتیم و باید در انتخاب‌های خودمان حساب‌شده تر عمل کنیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه مشکلات و ضعف‌ها را نباید به گردن انقلاب بندازیم، افزود: انقلاب بسیار نعمت بزرگی است و باید آن را حفظ کنیم چراکه امانت شهدا، امام راحل و امام زمان است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه دل ملت ما و ملت‌های دنیا با این انقلاب است، بیان داشت: مردم بصیرت و بیداری‌شان را نشان دادند و بارها حماسه آفریدند و فتنه‌ها را با حضورشان خنثی کردند.

امام جمعه ساری گفت: همراه شدن با انقلاب باعث عاقبت بخیری می‌شود و کسانی که زاویه گرفتند و سر سفره دیگران نشستند و همدست شدن و چراغ سبز نشان دادند و با آنها در فشار بر ملت و تحریم و سختی‌ها همدست و هم داستان شدند، عاقبت به خیر نمی‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها