مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

برپایی نمایشگاه مطبوعات دوران انقلاب و دفاع مقدس در اهواز

نوبخت گفت: دهه فجر و ایام جشن ملی ۱۴۰۰ بهترین فرصت بود تا تعدادی از آرشیو نشریات قدیمی کشور که حماسه‌های مردم انقلابی ایران اسلامی را منتشر کردند را به معرض نمایش بگذاریم.
کد خبر: ۵۰۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴ - 01February 2022

برپایی نمایشگاه مطبوعات دوران انقلاب و دفاع مقدس در اهوازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه شورای هماهنگی دهه فجر از برپایی نمایشگاه مطبوعات دوران انقلاب خبر داد و اظهار داشت: یکی از اسناد و محتواهای ارزشمند دوران انقلاب و دفاع مقدس موجود در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان آرشیو نشریات سراسری و محلی متعلق به سال‌های اوایل انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی افزود: دهه فجر و ایام جشن ملی ۱۴۰۰ بهترین فرصت بود تا تعدادی از این نشریات که حماسه های مردم انقلابی ایران اسلامی را منتشر کردند را به معرض نمایش بگذاریم.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: این نشریات در زمان خود سرآمد رسانه های کشور بودند و با توجه به نبود فضای مجازی و دیگر بسترهای رسانه ای، رسالت پوشش خبری همه رخدادهای انقلاب و دوران دفاع مقدس را بر عهده داشتند.

وی یادآور شد: تیترهای جذاب و صفحات مربوط به فعالیت های اوایل انقلاب و دهه فجر سال های دور این نشریات را در سالن اجتماعات و مراجعات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در معرض دید عموم قرار دادیم تا خاطرات روزنامه نگاران پیشکسوت و مردمی که خالق این حماسه ها بودند، دوباره تداعی شود.

این نمایشگاه تا ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برپاست و همه شهروندان علاقه مند به دوران حماسه و ایثار می توانند از آرشیو نشریات سال های دور کشور بازدید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار