امام جمعه دیر:

انقلاب بدون وابستگی به قدرت‌های شرق و غرب به پیروزی رسید

حجت‌الاسلام «حسینی» با بیان اینکه وحدت کلمه، حضور مردم در صحنه و تبعیت از امام رمز‌های پیروزی انقلاب بود گفت: انقلاب ما بی نظیر بود و بدون وابستگی به قدرت‌های شرق و غرب به پیروزی رسید.
کد خبر: ۵۰۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳ - 01February 2022

انقلاب بدون وابستگی به قدرت‌های شرق و غرب به پیروزی رسیدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سیدعلی حسینی» امروز در آئین زنگ انقلاب در دبستان دخترانه نخبگان و پسرانه شهید اندرز با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد امام و شهیدان انقلاب، اظهار داشت: انقلاب ما بی نظیر بود و بدون وابستگی به قدرت‌های شرق و غرب به پیروزی رسید.

امام جمعه دیر با بیان اینکه ایمان و اعتقادات و غیرت دینی مردم و حضور آنها در صحنه در پیروزی انقلاب نقش داشت اما نقش تعیین کننده را رهبری امام خمینی (ره) ایفا کرد گفت: امام از سال ۴۳ که از کشور تبعید شد تا ۱۲ بهمن سال ۵۷ که به وطن بازگشت هیچ گاه دست از مبارزه نکشید.

امام جمعه دیر با اشاره به اینکه انقلاب ما قبل از آنکه سیاسی باشد یک انقلاب فرهنگی است و امام (ره) افکار مردم را متحول کرد افزود: در دوران سیاه ستمشاهی دشمن خودباختگی فرهنگی به ما تحمیل کرده و حمله به اعتقادات مردم را هدف قرار داده بود که لایحه ننگین کاپیتولاسیون و کشف حجاب رضاخانی نمونه آن است.

وی ضمن بیان اینکه امام خمینی (ره) مردم را متحد و هویت دینی و فرهنگی آنها را بازگرداند و به آنها شجاعت و جسارت داد خاطرنشان کرد: امام (ره) با تکیه بر آیات قرآن مردم را به مبارزه فراخواند و مردم چون دنبال رو قرآن بودند از رهبرشان پیروی کردند.

وی افزود: یکی از عوامل پیروزی انقلاب، پیروی از ولی فقیه و رهبر جامعه بود که امروز هم باید این عامل مهم را حفظ و از مقام معظم رهبری که از سال ۶۸ تاکنون در حوادث سهمگین سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده است، پیروی کنیم.

وی عنوان کرد: وحدت کلمه، حضور مردم در صحنه و تبعیت از امام رمزهای پیروزی انقلاب بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار