مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

اقتدار و امنیت امروز ما محصول مکتب دفاع مقدس است

سردار مرادحاجتی گفت: نباید فراموش کنیم که صلابت و اقتدار نظامی و امنیتی ما محصول فرهنگ دفاع مقدس است که پایه و اساس آن جهاد و ایثار است.
کد خبر: ۵۰۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ - 02February 2022

صلابت و اقتدار نظامی و امنیتی امروز ما محصول مکتب دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم بزرگداشت ایام‌الله فجر امروز با حضور مدیران و کارکنان نوسازی مدارس خوزستان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این مراسم با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: اگر تنها به اقتدار و امنیت امروز کشور بپردازیم و آن را به خوبی برای مردم و به خصوص نسل جوان تشریح کنیم، توانسته ایم ماحصل عملکرد انقلاب را به رخ افکار عمومی بکشانیم.

وی افزود: در خیلی بخش ها مشکل داریم و باید آن را تدبیر و جبران کنیم اما دلیل نمی شود که نگوییم در بخش‌های زیادی نیز صاحب قدرت و صلابت در منطقه و بلکه دنیا هستیم.

سردار مرادحاجتی گفت: اگر در بخش های اقتصادی و یا معیشت مردم مثل اقتدار موشکی مان عمل می کردیم الان دچار این همه چالش نبودیم و البته نباید فراموش کنیم که صلابت و اقتدار نظامی و امنیتی ما محصول فرهنگ دفاع مقدس است که پایه و اساس آن جهاد و ایثار است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: دستاوردهای بزرگ انقلاب در مسائل مهم بین المللی، پزشکی، علمی، نظامی و امنیتی باید با صراحت و شفافیت گفته شود و این ایام بهترین زمان برای ارائه عملکردهای نظام است ضمن اینکه باید همیشه مطالبه گر مطالبات برحق مردم هم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار