مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قم در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

تشییع باشکوه پیکر آیت‌الله صافی اوج ارادت مردم به مدافعان ولایت را نشان داد

حجت‌الاسلام لقمانپور گفت: حضور پرشور و باشکوه مردم استان قم در مراسم تشییع حضرت آیت الله صافی گلپایگانی نشاندهنده اوج ارادت مردم به اهل بیت (ع) و عالمان بزرگواری است که حامی و پشتیبانی نظام اسلامی و ولایت بوده‌اند.
کد خبر: ۵۰۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶ - 02February 2022

تشییع باشکوه پیکر آیت الله صافی اوج ارادت مردم به مدافعان ولایت را نشان دادحجت‌الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در حاشیه مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی که امشب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسجد امام حسن عسگری (ع) برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: آن عالم وارسته و فقیه و مرجع بصیر، در بزنگاه‌های انقلاب، همواره یار و یاور نظام اسلامی بوده است.

وی افزود: بهترین سند و تایید بر اقدامات خالصانه و بهنگام آیت الله صافی گلپایگانی، پیام ذی قیمت تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی ارتحال آن شیخ المراجع است.

لقمانپور با عرض تسلیت به مناسبت درگذشت آن مرجع بزرگوار، عنوان کرد: مردم بصیر ما همواره به کسانی که در فرازونشیب رویداد‌های انقلاب اسلامی، نظام را تنها نگذاشته و حامی و پشتیبان ولایت بوده اند، انس و ارادت دارند.

وی تاکید کرد: مراسم پرشور و باشکوه تشییع مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی هر چند با اندوه و حزن دوستداران ایشان همراه بود، اما ثابت می‌کند که مردم همواره قدرشناس خدمتگزاران راستین مکتب اهل بیت (ع) و نظام اسلامی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار