معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه البرز:

انقلاب امام خمینی (ره) به قدرت‌های شرقی و غربی متکی نبود

حجت‌الاسلام «رسولی» با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران متمایز از انقلاب‌های دیگر بود، گفت: این انقلاب، متکی به هیچ‌یک از قدرت‌های شرقی و غربی، قدرت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای نبود.
کد خبر: ۵۰۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ - 03February 2022

انقلاب امام خمینی (ره) به قدرت‌های شرقی و غربی متکی نبودبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، حجت‌الاسلام «سید احمد رسولی» معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، امروز (پنج‌شنبه) در جمع خبرنگاران ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بهمن سال ۱۳۵۷ ایام به ثمر نشستن زحمات حضرت امام خمینی (ره)، پیروان ایشان، ملت ایران و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: از سال ۱۳۴۲ امام خمینی (ره) در دفاع از حق مردم، حفظ حقوق آن‌ها و حاکمیت ارزش‌ها در جامعه، حرکتی را با همراهی مردم آغاز کردند که در سال ۱۳۵۷ به ثمر نشست. ثمره این حرکت، حاکمیت انقلاب مبتنی بر ارزش‌های دینی، آرمان‌های نظام توحیدی و در راستای برآورده کردن آرزوی اولیای الهی و انبیای خدا بود.

به گفته حجت‌الاسلام رسولی، از دیرباز اولیا و انبیای الهی و اهل‌بیت (ع) به دنبال استقرار حاکمیت دینی در جامعه بودند؛ اما هیچ‌گاه این امر محقق نشده بود. امام خمینی (ره) برای خدا حرکت کرد نه برای نفس خویش و حکومت کردن. ایشان در مسیر احیای دین خداوند در جامعه گام برداشتند و خدا هم نصرت خود را شامل حال امام (ره) و ملت ایران کرد.

معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به تداوم این نصرت، افزود: یاری خداوند محدود به پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نبوده است و پس از انقلاب اسلامی نیز با وجود همه دشمنی‌ها، سختی‌ها و مشقت‌هایی که ایجاد شد، همچنان ملت ایران سربلند هستند و نصرت الهی شامل حال آن‌ها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران متمایز از انقلاب‌های دیگر بود، گفت: این انقلاب، متکی به هیچ‌یک از قدرت‌های شرقی و غربی، قدرت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای نبود؛ بلکه این وجه تمایز انقلاب امام خمینی (ره) با سایر انقلاب‌ها بود و این نهضت ادامه خواهد داشت و خون شهدا پشتوانه قوی و محکمی برای رسیدن به نقطه مطلوبی که حضرت امام (ره) ترسیم کردند، است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها