نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب احیای «غریت دینی» در جامعه می‌شود

حجت‌الاسلام «قریشی» گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باعث عزتمندی، مقاومت و احیای غریت دینی در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۵۰۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ - 03February 2022

عزت و امنیت کشور در پرتو تریج فرهنگ ایثار شهادت حاصل می شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای ارومیه، امروز (پنج‌شنبه) به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سید مهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در این مراسم معنوی، ضمن تبریک فرارسیدن حلول ماه رجب و سالروز ولادت حضرت امام محمد باقر (ع)، اظهار داشت: پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران مدیون خون مطهر شهداست و هر نعمت و دستاوردی که در جامعه امروز از آن بهره‌مند هستیم، از ایثار و رشادت‌های شهدا حاصل شده است.

وی گفت: آن‌چه امروز باعث عزتمندی، مقاومت و احیای غریت دینی در جامعه می‌شود، فرهنگ ایثار و شهادت است؛ چراکه شهدا برای اینکه عزت مردم، دین و کشور خدشه‌دار نشود پا به این عرصه جهاد گذاشتند و حال برای اینکه این اقتدار و دستاوردها حفظ شود، زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک تکلیف است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی تقوا و خداترسی را از بارزترین ویژگی‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: هرکس این ۲ شاخصه را در زندگی، رأس امورات خود قرار دهد یقیناً خداوند متعال توفیق اجر شهدا را برای او عنایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار