حضور جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه در منزل سردار شهید «قاجاریان» + تصاویر

سردار «فضلی» در دیدار با خانواده سردار شهید «قاجاریان»، سپاه پاسداران را کانون تربیت فرماندهان شهید دانست.
کد خبر: ۵۰۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷ - 04February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از نیشابور، سردار سرتیپ پاسدار «علی فضلی» جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با حضور در منزل شهید سردار سرتیپ پاسدار «محسن قاجاریان» در نیشابور با خانواده این فرمانده شهید مدافع حرم دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار فضلی در این دیدار اظهار داشت: شهدا با خدا معامله کردند و در نزد پروردگار عزت و آبرو دارند لذا زبان در بیان جایگاه و شأن شهیدان قاصر است.

وی افزود: همه این معامله سود است و اگر زندگی شهدا را بررسی کنید متوجه خواهید شد که ضرری در زندگی آنها وجود ندارد.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران یادآور شد: شهدا جایگاه رفیعی دارند خوشا به احوالشان و ما به این حال شهیدان غبطه می‌خوریم.

وی در ادامه با بیان خاطراتی از سرداران شهید محمدابراهیم همت فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص)، یدالله کلهر فرمانده لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) و حجت‌الاسلام عبدالله میثمی نماینده امام خمینی (ره) در قرارگاه خاتم‌الانبیا (ع) سپاه پاسداران را کانون تربیت فرماندهان شهیدی دانست که با تهذیب نفس، تواضع، اخلاص و شهامت غیرممکن‌ها را ممکن ساختند و با ایستادگی و مقاومت در دوران دفاع مقدس دنیای استکبار را در برابر عظمت انقلاب اسلامی به زانو درآوردند.

سردار فضلی در پایان سخنانش مردم‌داری و خدمت به مردم را که از ویژگی‌های برجسته سردار شهید قاجاریان بود نشأت گرفته از عزم راسخ و اراده مستحکم این فرمانده جبهه مقاومت دانست.

در این دیدار سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین سلیمانی» فرمانده تیپ ۲۱ امام رضا (ع)، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌اکبر افراسیابی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع)، سرهنگ پاسدار «علیرضا نیک‌یاد» فرمانده سپاه ناحیه نیشابور و «ابوطالب جوان» معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار شهرستان نیشابور سردار فضلی را همراهی کردند.

سردار سرتیپ پاسدار «محسن قاجاریان» فرمانده تیپ ۲۱ امام رضا (ع) سیزدهم فروردین ۱۳۴۱ در «نیشابور» چشم به جهان گشود. وی سرانجام در ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ در عملیات آزادسازی شهرک «نبل و الزهرا» و در راه دفاع از حرم آل‌الله به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در گلزار شهدا بهشت فضل نیشابور آرم گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار