امام جمعه اسلام آباد غرب:

رشد اقتصادی کشور با تلاش جهادی امکان‌پذیر است

حجت‌الاسلام «زمانی موسوی» گفت: می‌شود در عرض چند ماه با یک تلاش جهادی مضاعف شاهد رشد اقتصادی دولت باشیم و تعاملات را با دنیا افزایش دهیم.
کد خبر: ۵۰۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲ - 04February 2022

ما باید برای انقلاب هزینه بدهیم نه اینکه انقلاب برای ما هزینه کندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «سید روح الله زمانی موسوی» امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب امروز  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهرستان برگزار شد، با گرامی‌داشت ایام ماه رجب، سالروز میلاد امام باقر (ع) و دهه فجر، اظهار داشت: امام خمینی (ره) هندسه معیوبی که مردم ایران در آن زندگی می‌کردند را تغییر و مردم را از شر طاغوت نجات داد و به ولایت الهی درآورد.

وی افزود: ممکن است گاهی ضد ارزش‌ها و ناهنجاری‌هایی در جامعه مشاهده شود؛ ایرادی ندارد، زیرا ما ادعای اسلام ۱۰۰ درصدی را نداریم، بلکه جهت‌گیری به سمت انقلاب اسلامی مطلق و تمدن اسلامی است.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد: حکایت انقلاب ایران همچون کوهنوردی است که برای رسیدن به قله با فراز و نشیب‌هایی روبه‌رو است؛ این حرکت پرشتاب است که اگر از ظرفیت‌ها استفاده شود، پرسرعت حرکت می‌کنیم و چنانچه از آرمان‌های امام راحل (ره) و دستورات اسلام فاصله بگیریم، حرکت به کندی انجام خواهد شد.

زمانی موسوی بیان کرد: انقلاب اسلامی استفاده خوبی از ظرفیت‌های خود داشته است؛ اما این میزان کافی نیست و تلاش بیشتری را می‌طلبد و تمامی ما باید برای انقلاب هزینه بدهیم نه اینکه انقلاب برای ما هزینه کند.

وی گفت: ابلاغ سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری در بهمن ماه سال ۹۲ با بهره‌گیری از آموزه‌ها، ابعاد و ظرفیت‌های ساختار ویژه اقتصادی اسلام صورت گرفت و ارزیابی‌های دولت‌ها باید بر اساس همخوانی سیاست‌های آن‌ها با سیاست‌های این ابلاغیه باشد.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به سخنان اخیر رهبری در دیدار با تولیدکنندگان، تاکید کرد: شخص اول مملکت نسبت به عملکرد مسئولین در سال‌های اخیر راضی نبودند. این افراد بانیان وضع موجود هستند که امروز باید بیایند و در پیشگاه مردم پاسخگو باشند؛ اما به جای این کار دست به قلم شده و بیانیه می‌نویسند که نظام را به چالش بکشند.

زمانی موسوی بیان کرد: افرادی که جایی به واسطه ترک فعل‌ها سبب بدنامی نظام و تضعیف صنعت و اقتصاد شده‌اند، باید بیایند و پاسخگو باشند نه اینکه از انقلاب برای خود هزینه کنند.

وی اضافه کرد: می‌شود در عرض چند ماه با یک تلاش جهادی مضاعف شاهد رشد اقتصادی دولت باشیم و تعاملات را با دنیا افزایش داد؛ اما آقایانی که نتوانستند کار کنند و امروز باید پاسخگو باشند، به جای پاسخگویی سخنانی را مطرح می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به شهادت مظلومانه یکی از مأموران انتظامی به دست اشرار، بیان کرد: مظلومیت یک سرباز به معنای مظلومیت نیروی انتظامی نیست و اقتدار نظام را زیر سوال نخواهد برد؛ اما بنده به سهم خود خواستار اصلاح قوانین دست‌وپاگیر هستم تا دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار