فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی نزاجا:

مادران شهدا سفیران فرهنگ ایثار و شهادت هستند

سرهنگ «اکبری» گفت: مادر شهیدان مانند حضرت زینب (س) اسوه صبر و پایداری و سفیران فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی هستند؛ بر همین اساس مادران جامعه اسلامی با تأسی به این الگوها باید در تربیت و پرورش آینده‌سازان ایران اسلامی که تداوم‌بخش راه شهدا خواهند بود تلاش کنند.
کد خبر: ۵۰۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ - 05February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، هم‌زمان با چهل‌وسومین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی سرهنگ «احمد اکبری» فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی نزاجا ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با خانواده شهیدان «سید محمود خردمند»، «محمدجواد حدادیان»، «جبار حسینی‌مقدم» و رزمنده دفاع مقدس «عبدالله خمرنژاد» دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرهنگ اکبری در این دیدارها اظهار داشت: امنیت، اقتدار و پیشرفت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت ایثار و ازخودگذشتگی شهدا، ایثارگران و رزمندگان حاصل‌شده است بر همین اساس باید از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صیانت و پاسداری کنیم.

وی در ادامه به جایگاه مهم مادران شهدا در تربیت نسل انقلابی و شهادت‌طلب اشاره کرد و افزود: مادر شهیدان مانند حضرت زینب (س) اسوه صبر و پایداری و سفیران فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی هستند؛ بر همین اساس مادران جامعه اسلامی با تأسی به این الگوها باید در تربیت و پرورش آینده‌سازان ایران اسلامی که تداوم‌بخش راه شهدا خواهند بود تلاش کنند.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی نزاجا در ادامه با اشاره به نقش کم‌نظیر یگان‌های مهندسی ارتش در عملیات‌های مهم آبی و خاکی در دوران دفاع مقدس، بیان داشت: احداث جاده، ایجاد موانع در مقابل مواضع خودی و باز کردن میادین مین دشمن در شب‌های عملیات، برقراری پل‌های ارتباطی، ایجاد استحکامات، سنگرسازی ازجمله اقدامات یگان‌های مهندسی نیروی زمینی ارتش در دفاع مقدس است که بیانگر نقش تعیین‌کننده مهندسی است.

اکبری خاطرنشان کرد: شایسته است نقش شهدا و رزمندگان مهندسی در سرفصل‌های آموزشی گنجانده شود و به‌خوبی برای نسل جوان تبیین شود تا به‌عنوان چراغ راه، روشنگر مسیر آبادانی ایران اسلامی باشد.

در این دیدارها حجت‌الاسلام «احمد ملکی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ مشهد نیز حضور داشت.

مادران شهدا سفیران فرهنگ ایثار و شهادت هستند

مادران شهدا سفیران فرهنگ ایثار و شهادت هستند

مادران شهدا سفیران فرهنگ ایثار و شهادت هستند

مادران شهدا سفیران فرهنگ ایثار و شهادت هستند


مادران شهدا سفیران فرهنگ ایثار و شهادت هستندانتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار