استاندار گیلان:

جانفشانی مدافعان حریم امنیت ستودنی است

«عباسی» در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت مأمور خدوم ناجا تأکید کرد که جانفشانی مدافعان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش، ستودنی است.
کد خبر: ۵۰۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰ - 05February 2022

جانفشانی مدافعان حریم امنیت در حفظ آرامش، ستودنی است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان در پی شهادت مأمور خدوم ناجا سرهنگ دوم «علی اکبر رنجبر» پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

خبر تأسف‌بار و غم‌انگیز شهادت مظلومانه سرهنگ دوم «علی اکبر رنجبر» جانشین پاسگاه انتظامی بیدزرد شیراز در مقابله با اراذل و اوباش، موجب تأسف و تألم گردید.

بی‌تردید حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جانفشانی و ازخودگذشتگی مدافعان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش، ستودنی است.

به‌طور قطع اراذل و اوباش کوردل و مخلان نظم و امنیت بدانند این شرارت‌ها هرگز خللی در عزم راسخ سبزپوشان نیروی انتظامی در صیانت از مردم و مبارزه با قانون‌شکنی وارد نخواهد ساخت و جان‌برکفان مدافع نظم و امنیت همواره تا آخرین قطره خون ادامه‌دهنده راه همرزم شهیدشان خواهند بود.

اینجانب وقوع این حادثه غم‌بار را به محضر فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، فرماندهان و کارکنان غیور نیروی انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و بازماندگان مکرم این شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن شهید والامقام علوّ درجات و برای یادگارانش، صبر و سلامتی مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها