پیام تسلیت سرهنگ «زارع» در پی شهادت سرهنگ «رنجبر»؛

«خدمت خالصانه»، «نگاه انقلابی» و «مکتبی» باعث امنیت و آرامش مردم بوده است

‌مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با صدور پیامی شهادت سرهنگ «علی اکبر رنجبر» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۰۴۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ - 05February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ پاسدار «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با صدور پیامی شهادت سرهنگ «علی اکبر رنجبر» را تسلیت گفت.

در پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

اقدام ناجوان مردانه یکی از اراذل و اوباش در به شهادت رساندن سرهنگ دوم «علی اکبر رنجبر» از ماموران خدوم و جان برکف در حین انجام وظیفه موجب برانگیختن احساسات و عواطف جامعه انسانی شد. ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عزیز به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهان و کارکنان غیور نیروی انتظامی، خانواده این شهید والا‌مقام و مردم شریف ایران، خواستار برخورد جدی و اشد مجازات برای افرادی که نظم عمومی و امنیت و آرامش در جامعه را خدشه دار می‌کنند هستیم.

خدمت خالصانه، نگاه انقلابی و مکتبی الحمدالله؛ سبب شده است تا مردم ایران اسلامی در جای جای این کشور پهناور از آرامش و امنیت بالایی برخوردار باشند. علو درجات این شهید گرانقدر و صبر جمیل برای خانواده‌ی محترم وی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار