معاون آماد و پشتیبانی انتظامی کشور خبر داد؛

الحاق شناور اروند برای اولین بار به مجموعه دریابانی مرزبانی

سردار فریبا گفت: برای اولین بار شناور تندرو اروند به مجموعه دریابانی مرزبانی انتظامی کشور الحاق شد.
کد خبر: ۵۰۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۸ - 07February 2022

الحاق شناور اروند برای اولین بار به مجموعه دریابانی مرزبانیسردار «رضا فریبا» معاون آماد و پشتیبانی انتظامی کل کشور در حاشیه الحاق تجهیزات جدید به یگان‌های عملیاتی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فرماندهی مرزبانی انتظامی، پلیس پیشگیری انتظامی و پلیس آگاهی انتظامی) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون انواع شناور سبک و سنگین به دریابانی مرزبانی انتظامی کشور الحاق شده است، اظهار داشت: امروز ۶۰ فروند انواع شناور به مجموعه دریابانی مرزبانی انتظامی کشور الحاق شده است.

وی ادامه داد: امروز برای اولین شناور تندور اروند که بسیار قوی در بحث مبارزه با قاچاق و گشت‌های دریایی است امروز به مجموع دریابانی مرزبانی انتظامی کشور الحاق شد؛ شناور اروند در مجموعه نیرو‌های مسلح برای اولین بار است که به یکی از یگان‌ها الحاق می‌شود و با ورود این شناور شاهد ارتقا توان دریایی نیرو‌های دریابانی خواهیم بود.

سردار فریبا گفت: علاوه بر الحاق شناور اروند، شناور ۶۰ فوتی حیدر و ۵۰ شناور ۲۳ فوتی خلیج فارس که دارای ماندگاری بالا در دریا هستند به توان رزمی دریابانی مرزبانی الحاق شدند.

معاون آماد و پشتیبانی انتظامی کشور افزود: با الحاق این شناور‌ها و برنامه‌های این معاونت برای سال ۱۴۰۱ شاهد تقویت خیلی خوبی در حوزه دریایی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها