نائب رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

توافقات در مذاکرات هسته‌ای فقط به شرط راستی آزمایی

سروری با اشاره به اینکه توافقات در ژنو فقط به شرط راستی آزمایی است، گفت: امروز در‌ها در حال باز شدن است، چون براساس موضع انقلابی در حال عمل کردن هستیم.
کد خبر: ۵۰۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ - 06February 2022

توافقات در مذاکرات هسته‌ای فقط به شرط راستی آزماییبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، پرویز سروری نائب رئیس شورای شهر تهران امروز در چهل و پنجمین جلسه شورای شهر ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: امیدوارم خداوند به ما توفیق دهد در ادامه راه شهیدان بتوانیم تکلیف خود را برای استمرار راه انقلاب ادامه دهیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: انقلابی که با حضور و ورود خود دو قدرت دنیا را مجبور به کُرنش در مقابل خود کرد و دین با بالندگی، شادابی و نشاط توانست یک ملت را به پای قیام و نهضت آورد و فرایندی را ایجاد کند که منجر به پیروزی بر اراده قدرت‌های جهانی شود.

سروری با اشاره به موضوع مذاکرات هسته‌ای و توافق با آمریکا اظهار داشت: وزیر امور خارجه آمریکا روز گذشته اعلام کرده که نتیجه شگفت‌انگیزی در ژنو حاصل شده است، البته این مسئله را آن‌ها می‌گویند و نه ما.

نائب رئیس شورای شهر تهران افزود: ما اعلام کردیم که حتما باید این مسئله راستی‌آزمایی شود و برگشت آمریکا به برجام و موضوعات مرتبط و لغو تحریم‌ها مورد راستی‌آزمایی قرار گیرد. همچنین ۱۲ هزار میلیارد دلار به صورت کیفی تحویل ایران داده شود و این مذاکره باید به نحوی باشد و شرایطی انجام گیرد که ما به آن‌ها دیکته می‌کنیم.

سروری با اشاره به بازگشت ۱۰ میلیارد دلار پول به کشور در قالب برنامه‌های انجام گرفته از طریق وزارت امور خارجه دولت کنونی گفت: در دولت سابق با دادن امتیاز به غرب هیچ دلاری به ایران برگشت داده نشد، ولی امروز در‌ها در حال باز شدن است، چون براساس موضع انقلابی در حال عمل کردن هستیم.

نائب رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: بر همین اساس دهه اقتدار، انقلاب و نورانیت مشارکت‌های اجتماعی را به مردم تبریک می‌گویم.

وی در ادامه به حادثه ناگوار هفته گذشته برای یکی از نیرو‌های پلیس اشاره کرد و گفت: هر جا از اصول عدول کردیم دچار مشکلات جدی شده‌ایم.

سروری افزود: شهادت مظلومانه یکی از نیرو‌های پلیس توسط اراذل و اوباش یکی از دلخراش‌ترین و مشمئزکننده‌ترین صحنه‌هایی بود که مردم آن را مشاهده کردند.

وی گفت: متأسفانه پلیس قادر نبوده به دلیل شرایط سختگیرانه‌ای که برای او ایجاد شده از خود دفاع کند و مظلومانه به شهادت رسید و باید به این نکته توجه کرد که امنیت بدون اقتدار یک لطیفه‌ای بیش نیست.

نائب رئیس شورای شهر تهران همچنین با اشاره به قتل یک زن در اهواز گفت: امیدواریم با درایت و پیگیری و ضوابط سخت‌گیرانه جلوی چنین رفتار‌هایی گرفته شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار