نایب رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد؛

ضرورت توجه به جهاد تبیین در کشور/ نیرو‌های انقلابی حق ندارند سکوت کنند

سروری با اشاره به ضرورت توجه به جهاد تبیین در کشور گفت: نیرو‌های مجاهد باید در حمایت از انقلاب اسلامی گام بردارند و این مسأله در حد واجب عینی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۰۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸ - 20February 2022

ضرورت توجه به جهاد تبیین در کشور /تلاش امپریالیسم رسانه‌ای برای منفی نشان دادن نقاط مثبت نظامبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «پرویز سروری» نایب رئیس شورای شهر تهران امروز در چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز قیام تبریز علیه رژیم ستم‌شاهی، اظهار داشت: امام خامنه‌ای نکات ارزشمندی در این زمینه داشتند و تمرکز ایشان بر روی مسأله جهاد تبیین است.

وی گفت: ایشان تأکید دارند که نیرو‌های انقلاب اجازه ندهند با سیاه‌نمایی و تضعیف نقاط قوت در مسیری حرکت شود که موجب ناامیدی مردم از نظام باشیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: رهبر انقلاب تأکید دارند که نیرو‌های انقلابی حق ندارند سکوت کنند و موضوع بی‌تفاوتی در مقابل جریان خطرناک داشته باشند، چراکه امپریالیسم رسانه‌ای تلاش می‌کند نقاط مثبت نظام را منفی کند و عملکرد و ناکارآمدی نظام در حل معضلات کشور را جلوه دهد در حالی که چنین چیزی نیست.

سروری افزود: جهاد تبیین یعنی نیرو‌های مجاهد در حمایت از انقلاب اسلامی گام بردارند و این مسأله در حد واجب عینی مورد تأکید رهبری است.

وی تصریح کرد: باید در چارچوب نظام هم معضلات را رفع کرد و هم به حرکت دشمن پاسخ روشن داد.

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه امروز روز جهانی عدالت اجتماعی است، تاکید کرد: مهمترین موضوع شورای انقلابی هم همین مسأله است هر حرکتی که در مسیر خدمت مناسب به مردم باشد همان مسیر عدالت است و ما به این مسأله توجه داریم.

سروری خاطرنشان کرد: امیدواریم که بودجه ۱۴۰۱ که به همت شهرداری و شورا تهیه شده زمینه‌های عدالت را فراهم کند و در بودجه ۱۴۰۱ تلاش کردیم اولویت به سمت مناطق محروم‌تر باشد و ان‌شاالله سال آینده خدمت در مسیر عدالت است و کاهش فاصله شمال تا جنوب را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار