نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

وقوع انقلاب اسلامی موازنه و معادلات جهانی را تغییر داد/ در روز ۱۹ بهمن کمر رژیم طاغوت شکست

سروری گفت: وقوع انقلاب اسلامی مواضع و معادلات جهانی را تغییر داد؛ انقلابی که با حضور مردم شکل گرفت در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نظام‌دهی رسید.
کد خبر: ۵۰۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴ - 08February 2022

وقوع انقلاب اسلامی مواضع و معادلات جهانی را تغییر داد/ در روز ۱۹ بهمن کمر رژیم طاغوت شکستبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، پرویز سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه ۱۹ بهمن یکی از سرنوشت سازترین روز‌های انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: در این روز همه همافران انقلابی و قدرتمند ما حاضر شدند با سلام نظامی و لباس نظامی با امام راحل بیعت کردند؛ در ۱۹ بهمن می‌توان گفت کمر رژیم طاغوت شکست و امید در بین مردم و نیرو‌های انقلابی افزایش یافت.

وی با گرامی داشت ۲۲ بهمن روز تولد جمهوری اسلامی گفت: وقوع انقلاب اسلامی موازنه و معادلات جهانی را تغییر داد؛ انقلابی که با حضور مردم شکل گرفت در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نظام‌دهی رسید.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: امام امت با پشتوانه مردم انتخابات را یکی پس از دیگری برگزار کرد و انقلاب اسلامی را از نهضت به نظام تبدیل کرد.

سروری با بیان اینکه نگاه امام این بود که نهضت سریعا باید نظام تبدیل شود، خاطرنشان کرد: اما امام بر این باور  نظام هم باید جوهره نهضتی داشته باشد.

وی اظهار داشت: نهضت را به نظام تبدیل کردیم اما متاسفانه جوهره نهضتی را در نظام وارد نکردیم و به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب اسلامی موضوع مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی و مقاومت را به عنوان جوهره نهضتی نظام دائما عنوان می‌کنند و تلاش دارند در در درون نظام آن حفظ کنند و هر جا نظام ما با مدیریت نهضتی و جهادی حرکت کرده موفق بوده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار