مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

موزه دفاع مقدس خوزستان نباید تعطیل بماند

سردار مرادحاجتی گفت: برای خوزستان که پایتخت دفاع مقدس است، خوشایند نیست که موزه‌اش تعطیل بماند.
کد خبر: ۵۰۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲ - 06February 2022

خوشایند نیست که موزه پایتخت دفاع مقدس کشور تعطیل بماندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در دیدار با «رضا امینی» شهردار اهواز از ضرورت تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان خبر داد و اظهار داشت: اهواز به عنوان مرکز مهمترین تصمیمات جنگ، باید دارای یک هویت دفاع مقدسی قوی و غنی باشد.

وی ضمن ارائه گزارشی از روند آغاز به کار مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان، افزود: برای خوزستان که پایتخت دفاع مقدس است، خوشایند نیست که موزه اش تعطیل بماند و به اتمام نرسد در حالی که هر روز از استان های دیگر خبرهای خوبی در ساخت و تکمیل موزه های دفاع مقدس شان به گوش می رسد.

سردار مرادحاجتی با اشاره به اینکه نقطه نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص موزه دفاع مقدس خوزستان باید هر چه سریعتر عملی و اجرایی شوند، گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در نوار ساحلی اهواز دارای یک چشم انداز مناسب برای همه اقشار و خانواده هاست که باید هر چه زودتر با همت شهردار جهادی اهواز به مراحل تکمیلی نزدیک شود چرا که رویکرد اجتماعی ما در طراحی و ساخت این مرکز به شدت مورد نیاز شهروندان اهوازی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: از هیچ نهادی توقع کمک مالی مستقیم نداریم ولی از همه انتظار داریم در تکمیل این پروژه ملی که شناسنامه معنوی و ارزشی استان است، همت کنند، قدم بردارند و هر کدام به سهم خود گوشه ای از انجام این طرح را به عهده بگیرند چون خروجی این مرکز فرهنگی به درد همه نهادها و اقشار مردم می خورد.

امینی، شهردار اهواز نیز ضمن تاکید بر این که حوزه های فرهنگی و مبلمان دفاع مقدس از ضروریات کلانشهر اهواز است، بیان داشت: به لطف خدا تجربیات خوبی در این زمینه در شهرداری اصفهان داشتیم که کمک می کند با تسلط و شناخت بیشتر و بهتری در این حوزه کار کنیم.

وی گفت: شهرداری اهواز در دوره های قبل خیلی از انجام سهم مشارکت خود در قبال این طرح ارزشمند غفلت کرده است که باید جبران شود چون مردم کلانشهر اهواز به شدت نیاز به وجود چنین مکان ها و فضاهای معنوی و تفریحی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها