دبیر کمیته کودک و نوجوانان ستاد دهه فجر بوشهر تاکید کرد؛

ضرورت آشنا کردن نسل کودک و نوجوان با بیانیه گام دوم انقلاب

«رسولی» با بیان این‌که همه باید کمک کنیم تا اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به اقشار و نسل‌های مختلف با روش‌های نوین و هنری انتقال پیدا کند، بر ضرورت آشنا کردن نسل کودک و نوجوان با بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرد.
کد خبر: ۵۰۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ - 06February 2022

ضرورت روشنگری نسل کودک و نوجوان با بیانیه گام دوم انقلاببه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «سمیه رسولی» دبیر کمیته کودک و نوجوانان ستاد دهه فجر استان بوشهر امروز (یک‌شنبه)، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نامگذاری دهه مبارک فجر به نام «جشن ملی ۱۴۰۰» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر به‌عنوان دبیر کمیته کودکان و نوجوانان در اجرای برنامه‌های مختلف دهه مبارک فجر فعال است.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: این برنامه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که علاوه بر معرفی درست و کیفی انقلاب اسلامی به نسل نوپا جدید، فضایی شاد، با نشاط، جذاب و مفرح برای کودکان و نوجوانان فراهم کند.

این مسئول افزود: بیشتر شدن آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و اندیشه‌های روشن حضرت امام خمینی (ره) و بیان دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی، از دیگر اهداف برنامه‌های ویژه دهه فجر است.

وی محقق شدن عدالت اجتماعی و فرهنگی در قالب اجرا ویژه‌برنامه‌های مختلف برای کودکان ساکن در روستا‌ها و مراکز دورافتاده کم‌برخوردار را از دیگر اهداف اصلی کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر در استان بوشهر دانست.

دبیر کمیته کودک و نوجوانان ستاد دهه فجر استان بوشهر ضمن تأکید بر نقش‌آفرینی کودکان و نوجوانان در برنامه‌های دهه فجر، خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیش از ۲۰۰ ویژه‌برنامه حضوری و مجازی در سراسر استان بوشهر، به استقبال چهل و سومین فجر انقلاب رفته است.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه افتتاح نمایشگاه «سخن دوست»، معرفی کتاب، شعر و قصه‌گویی با موضوع دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری کارگاه هنر‌های بومی و دستی، بخشی از برنامه‌های انجام‌شده در ایام‌الله دهه فجر است، تصریح کرد: همه باید کمک کنیم تا اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به اقشار و نسل‌های مختلف با روش‌های نوین و هنری انتقال پیدا کند.

«رسولی» آشنا کردن نسل کودک و نوجوان با بیانیه گام دوم انقلاب را یک ضرورت دانست و افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با فضاسازی مراکز، به استقبال ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی رفته است تا کودکان و نوجوانان با شور و شوق در جشن پیروزی انقلاب سهیم شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها